| کد خبر: 193562 |

بهره برداری از ترمینال جنوب شهر قیدار تا پایان شهریور

ترمینال جنوب شهر قیدار تا پایان شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

معاون بهره وری اوقاف امور خیریه استان زنجان گفت:ترمینال جنوب شهر قیدار تا پایان شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داوود قاسملو معاون بهره وری اوقاف امور خیریه استان زنجان گفت:پروژه خدماتی پیامبر اعظم ۲ شهرستان قیدار در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع شامل دو فاز تجاری و خدماتی در حال احداث است.

وی افزود:در جلساتی که با فرماندار و شهردار این شهرستان انجام شد اداره اوقاف و امور خیریه استان اقدام به احداث  ترمینال جنوب شهر  کرده که  ظرف دوماه آینده فاز اول این پروژه  راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به آمار بالای روستا‌های شهرستان قیدار این ترمینال ۱۵۰ الی ۲۰۰ روستا  را پوشش خواهد داد و با بهره برداری از آن روزانه ۸۰۰ نفر از این ترمینال جابه جا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه جهت رفاه حال مسافران و  جلوگیری از ترافیک در جنوب شهرقیدار؛ مجتمع خدمات رفاهی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در کنار این ترمینال در نظر گرفته شده است  ادامه داد: با احداث این مجتمع از بار ترافیکی داخل شهر کاسته می‌شود و مردم  می‌توانند به راحتی  خرید‌های خود را از این مرکز انجام بدهند.

معاون بهره وری اوقاف امور خیریه استان زنجان گفت:مقدمات راه اندازی و احداث این ترمینال، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه  به اتمام رسیده است و دفاتر مربوط به ترمینال نیز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت دارد که تا کنون یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان  برای اجرای آن هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع اعتباری که برای اتمام پروژه در نظر گرفته شده است دومیلیارد پونصد میلیون تومان است که همه این هزینه‌ها  از محل موقوفه حضرت قیدار نبی تامین می‌شود و پیش بینی می‌شود  تا پایان  سال ۹۸ کلیه فاز‌های این پروژه به بهره برداری برسد.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.