| کد خبر: 192963 |

همکاری مردم رکن اصلی توسعه شهر است

اصل انکارناپذیر اجرای پروژه‌ها همکاری مردم به منظور افزایش انگیزه مسئولان است که همین امر به نوعی قدردانی مردم از مسئولان را نشان می‌دهد.

تین نیوز

شهردار ابهر گفت: همکاری مردم رکن اساسی در توسعه مناطق مختلف شهر است.

به گزرش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا ذوالقدریها در دیدار با معتمدین منطقه شریف آباد ابهر با بیان اینکه مردم این منطقه ارتباط موثری با شهرداری دارند، افزود: خدمت صادقانه به مردم از وظیفه‌های اساسی مسئولان است به طوری که مردم این خدمات را لمس کنند.

وی اظهار کرد: موفقیت شهرداری‌ها در انجام پروژه‌ها در گرو همکاری و همراهی همه جانبه مردم شهر دارد و تعامل سازنده مردم و شهرداری‌ها رکن اساسی پیشرفت مناطق مختلف شهرها است.

شهردار ابهر تاکید کرد: باوجود تنگناهای اقتصادی در شهرداری ابهر و با توجه به اینکه هزینه پروژه‌ها قابل قیاس با گذشته نیست با این حال طبق قولی که به مردم دادیم اجازه نخواهیم داد مردم این تنگناها را در سطح شهر لمس کنند.

وی خاطرنشان کرد: اصل انکارناپذیر اجرای پروژه‌ها همکاری مردم به منظور افزایش انگیزه مسئولان است که همین امر به نوعی قدردانی مردم از مسئولان را نشان می‌دهد.

ذوالقدریها با اشاره به اینکه شهرداری به علت ارتباط با لایه‌های مختلف جامعه، از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، ادامه داد: با توجه به تراکم بالای کار و ارباب رجوع باید با تمام توان، به صورت جهادی و شبانه روزی برای جلب رضایت مردم تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه شریف‌آباد در گرو تعریض خیابان رجایی بود که خوشبختانه این امر تحقق یافت، بیان کرد: قسمت عمده تعریض این خیابان که خواسته دیرینه مردم بود انجام شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.