| کد خبر: 142916 |

حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند

مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان با اشاره به رفع مشکل پرواز مستقیم حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان گفت: بعد از یک سال وقفه امسال حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.

تین نیوز

مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان با اشاره به رفع مشکل پرواز مستقیم حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان گفت: بعد از یک سال وقفه امسال حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.

مسعود رحمتی، مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته و بعد از یک سال وقفه، حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.

رحمتی افزود: در پیگیری‌های صورت گرفته و بررسی قابلیت‌های فرودگاه زنجان توسط هیئت اعزامی ایران ایر ،مقرر شد که حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی اعزام شوند.

مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان گفت:این پروازها از ۲۸ مرداد ۹۶ آغاز و تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت و در این سه روز هزار و ۳۵۰ حاجی بیت‌الله‌الحرام با ده پرواز رفت و برگشت به مدینه اعزام خواهند شد.

رحمتی تاکید کرد: از سال ۹۱ پروازهای مربوط به اعزام حجاج از فرودگاه زنجان آغاز شده است و آخرین پرواز اعزام حجاج در سال ۹۴ از این فرودگاه انجام شده است و امسال نیز حجاج از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان گفت: حجاج و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را با مراجعه به سایت فرودگاه زنجان دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.