| کد خبر: 142237 |

اعزام زائران زنجانی از فرودگاه زنجان به مدینه طی هفته آینده

مدیر فرودگاه زنجان گفت: اعزام یک هزار و 350 نفر زائر زنجانی به حج تمتع از طریق این فرودگاه از 28 مرداد با پنج پرواز رفت از زنجان به مدینه منوره آغاز می شود.

تین نیوز

مدیر فرودگاه زنجان گفت: اعزام یک هزار و 350 نفر زائر زنجانی به حج تمتع از طریق این فرودگاه از 28 مرداد با پنج پرواز رفت از زنجان به مدینه منوره آغاز می شود.

محمد قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به رایزنی های انجام شده با مدیرعامل فرودگاه ایران ایر همه یک هزار و 350 نفر سهم این استان برای اعزام به حج تمتع از طریق فرودگاه زنجان به مدینه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: نخستین گروه اعزامی زائران خانه خدا از زنجان به مدینه در ساعت 18:20، 28 مرداد انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: دومین گروه از این زائران در همین تاریخ ساعت 20 به مدینه اعزام خواهند شد.

قاسمی از پرواز سومین و چهارمین کاروان از زنجان به مدینه در 29 مرداد خبرداد و اظهارکرد: این کاروان ها به ترتیب در ساعت 1:30 دقیقه بامداد و ساعت 5 صبح از زنجان به مدینه از طریق هوایی اعزام خواهند شد.

وی یادآورشد: آخرین کاروان های اعزامی در 30 مرداد به ترتیب در ساعت های 14:15 و 23:40 از زنجان به مدینه اعزام می شوند.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: کاروان های اعزامی از فرودگاه زنجان به مدینه با پنج پرواز و برگشت آنها نیز با پنج پرواز انجام خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: بعد از ابطال پروازهای شرکت سعودی برای انتقال مستقیم حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی، مقرر شده بود که این پروازها از تهران و توسط شرکت هواپیمایی هما انجام شود.

وی ادامه داد: بعد از دیدار استاندار زنجان با مدیر عامل ایران ایر در روزهای گذشته و قول مساعد آنها و پیگیری مسئولان فرودگاه زنجان هیات اعزامی از شرکت ایران ایر از تهران به فرودگاه زنجان اعزام و از امکانات این فرودگاه بازدید و مقرر شد همه یکهزار و 350 نفر از این فرودگاه به مدینه اعزام شوند.

به گزارش ایرنا، فرودگاه زنجان، یکی از فرودگاه‌های فعال ایران از نوع داخلی به شمار می رود که در مرکز استان زنجان واقع شده و هم اکنون در هفته چهار پرواز از زنجان به مشهد و برعکس انجام می شود.

این فرودگاه از سال 1390شروع به فعالیت کرده است که در زمان حاضر پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد انجام می شود.

از سال 79، پروژه توسعه باند فرودگاه زنجان آغاز شده است و با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تبدیل فرودگاه زنجان به مرز هوایی اردیبهشت 91 نیز نخستین پرواز خارجی به مقصد عربستان برای انجام حج عمره انجام شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.