| کد خبر: 156639 |

◄ تغییر سطح خدمات با بازسازی ۲ دستگاه واگن «پلورسبز»

به منظور ارتقای کیفیت در ارائه خدمات، با همکاری بخش خصوصی و شرکت رجا 2 دستگاه واگن پلور سبز بازسازی شده و تا انتهای امسال نیز ۲۰ دستگاه دیگر بازسازی می‌شود.

تین نیوز

بازسازی و به‌سازی ناوگان فرسوده ریلی در بخش مسافری، امکان استفاده بیشتر مردم از این ناوگان را افزایش می‌دهد چراکه مردم همیشه به سمت استفاده از امکانات مناسب پیش می‌روند. به این ترتیب اخیرا نوسازی ناوگان مسافری که حاصل همکاری شرکت رجا و پلورسبز است، انجام شده است.

به منظور ارتقای کیفیت در ارائه خدمات، با همکاری بخش خصوصی و شرکت رجا 2 دستگاه واگن پلور سبز بازسازی شده و تا انتهای امسال نیز ۲۰ دستگاه دیگر بازسازی می‌شود.

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: واگن‌های مذکور توسط یک شرکت خصوصی مورد بازسازی قرار گرفته و از جمله تغییراتی که در آن انجام شده می‌توان به حذف کنسول دیواره‌ها و نصب پشت‌سری‌های جدید و کار آمد، تعویض روکش تخت، صندلی‌ها، پرده و همچنین رنگ‌آمیزی داخل کوپه، راهرو و سرویس بهداشتی‌ها اشاره کرد.

بنابر این گزارش از دیگر تغییرات صورت‌گرفته در این بازسازی، زیرسازی و تعویض کامل کفپوش نیم‌کوپه و راهروها، تعویض کامل کابینت، شیرآلات، یخچال و بهسازی تخت نیم کوپه، راه‌اندازی سیستم پیجر مهمانداران، بازسازی کامل سرکلگی و راه‌اندازی درهای پنوماتیک بین راهروها است.

موضوع دیگری که در این بازسازی مورد توجه و اجرا قرار گرفته تبدیل سیستم پخش تصاویر مانیتورها از آنالوگ به دیجیتال و نصب مانیتورهای ۱۷ اینچ است.

 روابط عمومی شرکت رجا خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام این تغییرات در واگن‌های مذکور، رضایت‌مندی مشتریانافزایش یافته و توان رقابتی با سایر رقبا (مالکان قطار) نیز رشد یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.