| کد خبر: 197709 |

بهسازی راه‌های روستایی در سوسنگرد

معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت بخشی از راه روستایی جلیعه بنده از توابع شهر سوسنگرد خبر داد.

تین نیوز

معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت بخشی از راه روستایی جلیعه بنده از توابع شهر سوسنگرد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد علی طالبی  با اشاره به اینکه طول این مسیر روستایی 2/5 کیلومتر است، اظهار کرد: منابع مالی در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت تامین و فعالیت آن در زمینه اصلاح و روکش آسفالت آغاز شده است.

وی افزود: طول این راه روستایی از پادگان قدس تا روستای جلیعه بنده به طول 17 کیلومتر است که پیش از این 5 کیلومتر آن اجرا شد و تا پایان سال نیز 2/5 کیلومتر دیگر از آن به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه پروژه‌های راه روستایی در توسعه متوازن منطقه‌ای موثر هستند، تصریح کرد: علاوه بر این مسایل، اجرای چنین پروژه‌هایی در حوزه جمع‌آوری و جابه‌جایی به موقع محصولات کشاورزی بسیار با اهمیت هستند.

طالبی خاطرنشان کرد: طول راه‌های روستایی موجود در خوزستان بیش از یازده هزار کیلومتر است و در این زمینه همزمان پروژه‌های جدید دیگری نیز در سطح استان آغاز خواهند شد تا شاهد ایمنی بیشتری در مسیرهای روستایی باشیم.

وی، همچنین در خصوص وضعیت پروژه‌های موجود در سوسنگرد، بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بیش از پیش به موضوع راه روستایی در استان توجه شده و این اقدامات منطقه سوسنگرد را نیز شامل می‌شود.

طالبی گفت: هم اکنون پروژه‌های متعددی در این منطقه فعال هستند که به ارتقاء شاخص‌های منطقه کمک بسیار زیادی خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.