| کد خبر: 179234 |

واریز سود حاصل از فروش سوخت به حساب مرزنشینان خوزستان

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه پیگیری ها برای واریز سود حاصل از فروش سوخت به حساب مرزنشینان خوزستان پس از ۷ سال به ثمر نشست، گفت: سود حاصله به زودی به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

تین نیوز

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه پیگیری ها برای واریز سود حاصل از فروش سوخت به حساب مرزنشینان خوزستان پس از ۷ سال به ثمر نشست، گفت: سود حاصله به زودی به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، جلیل مختار  با بیان اینکه از بدو ورود بنده به مجلس مکاتباتی با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خصوص اجرای طرح فروش سوخت به مرزنشینان تا شعاع 20 کیلومتری استان خوزستان صورت گرفت، گفت: همچنین مکاتباتی با استانداری خوزستان و وزارت کشور انجام شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: خوشبختانه سهمیه سوخت مرزنشین شهرستان آبادان بر اساس مصوبه سی و دومین جلسه کارگروه، تبصره ماده 2 منعقده در تاریخ 2 شهریور ماه 97 توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصویب و مقرر شد که این طرح از ابتدای مهرماه سال جاری برای دوره سه ماهه و به صورت آزمایشی از طریق مرز خراسان رضوی عملیاتی شود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مبادی ورود سوخت با کشور عراق همخوانی نداشت یعنی مبادی فروش سوخت ما از طریق زمینی و مبادی ورودی سوخت عراق از طریق دریایی بود بنابراین مغایر بودن این مبادی ورودی باعث شد اجرای مصوبه هیات وزیران 7 سال معطل بماند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: اما در نهایت پیگیری های صورت گرفته از وزرات کشور، شرکت ملی فرآورده های نفتی و استانداری خوزستان به ثمر نشست که با فروش سهمیه سوخت مرزنشینی سود و عوائد حاصل از فروش آن به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: در آینده ای نزدیک با اخذ شماره حساب خانوارها این طرح اجرایی و سود حاصله به حساب مردم واریز خواهد شد اجرای این طرح در خوزستان 7 سال به طول انجامید که با پیگیری ها اجرای آن به ثمر نشست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.