| کد خبر: 262780 |

◄ خرید کامیونت صفر کیلومتر با پرداخت فقط 1 میلیارد تومان نقد + جزئیات

بسیاری از جوانان رویای راننده کامیون شدن را در سر دارند اما نمی دانند خرید یک خودروی سنگین یا نیمه سنگین و رفتن به دل جاده ها حداقل چقدر پول نیاز دارد؟

تین نیوز

بسیاری از جوانان رویای راننده کامیون شدن را در سر دارند اما نمی دانند خرید یک خودروی سنگین یا نیمه سنگین و رفتن به دل جاده ها حداقل چقدر پول نیاز دارد؟

به گزارش تین نیوز، شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که با جاده و رانندگی و ماشین سنگین انس و الفت خاصی دارند. در این صورت احتمالا بارها خود را در حال رانندگی کامیون یا کامیونت در جاده های پیچ در پیچ یا اتوبان های طولانی کشور تصور کرده اید.

تبدیل این رویا به واقعیت کاملا در دسترس شماست به شرط آن که مثل تمام رویاهای دیگر برای رسیدن به آن برنامه ریزی و تلاش کنید. می توانید این کار را با برنامه ریزی برای خرید یک کامیون آغاز کنید. اگر خرید یک دستگاه کامیون برای شما فعلا امکان پذیر نیست خرید یک دستگاه کامیونت از بازار کامیون هم می تواند شما را چند گام به سوی تحقق رویایتان نزدیک تر کند.

سوال اینجاست پولی که برای خرید یک دستگاه کامیونت مورد نیاز است حدودا چقدر است؟ سایت شرکت دیزلیران در پاسخ به این پرسش گزارش جذابی منتشر کرده است که در ادامه گزیده ای از آن را می خوانید.

در این گزارش می خوانیم: بسیاری از علاقه مندان به رانندگی کامیون سوال می کنند کف قیمت یک کامیونت چقدر است؟ آیا با ۶۰۰ میلیون می شود یک خودروی نیمه سنگین خرید و راننده کامیونت شد؟ پرسش بسیار مهم دیگر این که اگر 1 میلیارد تومان داشته باشیم می شود با این پول یک دستگاه کامیونت صفر بخریم؟

پاسخ پرسش آخر، بله است اما باید بدانید که با 1 میلیارد تومان می توانید کامیونت صفر به صورت لیزینگی خریداری کنید. برای مثال بهمن دیزل در طرح لیزینگ خود کامیونت چینی فورس را فقط با پرداخت نقدی 1 میلیارد تومان به فروش می رساند. الباقی مبلغ را هم باید در سه فقره چک خریدار پرداخت کند.

ضمنا ایران خودرو دیزل هم فروش اقساطی کامیونت جدید خود را در تابستان ۱۴۰۲ آغاز کرد.  در این طرح هم در مرحله اول باید فقط 1میلیارد را پرداخت کنید و الباقی مبلغ به صورت پرداخت می شود.

با پول کمتر از 1 میلیارد تومان هم می توان راننده کامیونت شد؟

با کمتر از 1 میلیارد تومان فقط کامیونت های دست دوم می توانید بخرید. برای مثال کامیونت فوتون مدل ۸۶ در تناژ ۶ تن را می توانید در بازار کنونی با مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. کامیونت خاور ۶۰۸ را هم که محبوب بسیاری از رانندگان کامیون است، می توانید با مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان تهیه کنید.

هیوندا ۶ تن مدل ۸۲ را می توانید با مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان و هیوندا مدل ۸۸ را می توانید با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان تهیه کنید.

چنانچه می خواهید برندی با مدل بالاتر را خریداری کنید برند آمیکو را به شما پیشنهاد می دهیم. قیمت کامیونت آمیکو ۵ تن مدل ۱۴۰۰ در بازار کامیون ۸۳۰ میلیون تومان است.ضمن اینکه کاویان ۶ تن مدل ۹۰ را می توانید با مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان پیدا کنید.

ایسوزو یکی از برندهای معروف ژاپنی که در ایران  به خاطر کم استهلاکی زبانزد زد خاص است. حتی شما می توانید ایسوزو ۵ تن مدل ۸۷  را با مبلغ ۸۹۰ میلیون تومان و ایسوزو ۶ تن مدل ۸۶ را با مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هادی گزی 5 1

    دوست عزیز ی که میخوای بیایی تو جاده اول تحقیق کن بعد بیا فکر نکن چن میلیون کرایه میگیری بعد گزشت یکسال اون سرمایه اولتم نداری تازه اگه
    چپ نکنی یا موتور نسوزونی

    • ناشناس 1 1

      هر کاری را با توکل به خدا شروع کن با نامیدی تصادف میکنم چپ میکنم

  • علی 3 0

    واسه کدوم بار و کرایه

  • Babak 1 0

    با سلام
    مقاله زیبایی نوشته بودید ممنون از اینکه راهنمایی در حد اندازه ای در باره این گونه شرکتها ثبت شده . انجام می دهید . و مردم را سوق می دهید به آن سمت یا شرکت های داخلی . ولی متاسفانه بنده خودم در دام همین اخبارها افتادم . در شرکت فرهام دیزل . از اردیبهشت پول در یافت کرده . ۸۵۰ میلیون . به مدت سه ماه کاری کامیون تحویل بدهد . ولی متاسفانه تا امروز هیچ خبری نیست
    و خیلی ها از مردم با این شرکت در گیر هستن پول قشر ضعفیف جامعه را گرفته که ۶ ماه آینده کامیون و پیش فروش برند معروف که با تسهیلات لیزینگ با این شرایط داشتن ۲ ضامن معتبر بدون چک برگشتی به آن سمت هم بروید مقاله ای تهیه فرمایید لطفاً .

  • ناشناس 5 0

    سلام همش داستانه رانندگی مگه شغله که یه رویا باشه راننده تو گردنه ها توماشین میلرزه بی ارزش ترین شغله واقعا کار همه رو راه میندازی اما هیچ جا ارزش قائل نمیشن واقعا قول این حرفارو نخورین

  • بابک 1 0

    باسلام یجوری نوشته که اقساطی میدندانگاری یک مقدار کم وجه میگیرندبقیه رااقساط بلندمدت،امااونجوری نیست مفهوم اقساط در زبان فارسی یعنی بلندمدت،نه اینکه یک راگرفته بقیه راطی سه فقره چک اونم مبالغ بیشتر،اشتباه بزرگ دراقدام ناآگاهانه.

  • رسول 2 0

    با بیست سال سابقه رانندگی اعتراف میکنم بدترین شغل در کل مشاغل از خانواده جدا از زندگی جدا در بین مردم بی ارزش هر روز که بیدار میشی هزار کیلو متر راه جلوت منتظر شما .خوب هر جوانی قبل تصمیم به رانندگی کمی تحقیق کند بهتره

  • علیرضا 1 0

    گول این حرفا ووعده ها را نخورید بدبخت میشین

  • احمد 0 0

    رویای راننده شدن ! آن هم در ایران !!؟؟ ,,,,, ولی قبلش , لطفا همین اخبار مصیبت بار تین نیوز در حوزه حمل و نقل ,, چه به روز و چه آرشیو رو مطالعه کرده و دست کم , یک تابستان و زمستان بصورت وردست , حتی بدون دستمزد , در جاده کار کنید ,, باشد که از خر شیطان پیاده شده , به راه راست هدایت شوید !
    این که پشت کامیونها نوشتند : کاش زندگی دنده عقب داشت ,,, و یا این جمله که : عاقبت بچه بازیگوش ,,,, حکایت از حال و روز دارنده اش هست ,, که فعلا برایتان رویا حساب میشه !

  • علیرضا 0 0

    سلام برادر چرا این متن به این شیک مجلسی رانوشتی انگار که گسی نمیدونه داستان چیه بخدا مردم را بیچاره میکنید همین دایما ۱۳۰۰ را مثلا شرایطی گداشتین ۲۸۵۰ ملیارد درمیاد اخه تاکی مخان درحق این مردم ظلم کنید اهای مردم هوار بخدا نخرید نخرید بیچاره میشد برید سرچهار راه گدایی کنید بهتر هست از جاده کار کردن وفقط قسط بدین حداقل شب میریرد کنار زن وبچهاتون

  • فرامرزسلیمانی 0 0

    من‌نمیدانم‌چراکامیونت‌های‌اروپایی‌وارد نمیشه‌۰چراحتما‌باید‌چینی‌سواربشیم.یک‌فکری‌برای‌ما‌کامیونت‌دارابکنن

  • ناشناس 1 0

    سلام.دوست عزیزواقعا بیشتر بدرد معلمی میخوری که با احساسات جوانها داری بازی میکونی هیچکسم این شغل را از ته دل دوست نداره .اونم در اینجا حالا برید ببینید راننده های کشورهای دیگه که درجاده هستند با چه ماشین هایی و چه مزایایی دارن کار انجام میدن .خدایا تو بزرگی