| کد خبر: 227939 |

افزایش ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری/ تعویض پلاک در۵ شنبه آخرسال تا ساعت

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از روز شنبه تا پنجشنبه ‌غیر از روزهای تعطیل خبرداد.

تین نیوز

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از روز شنبه تا پنجشنبه ‌غیر از روزهای تعطیل خبرداد.

یه گزارش تین نیوز به نقل ازسرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک اشاره و اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای مراجعان و در راستای تسهیل و خدمت رسانی بیشتر به متقاضیان برای امر شماره گذاری وسایل نقلیه، مقرر شد از امروز دوشنبه ساعت مراکز کاری تعویض پلاک در سراسر کشور افزایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه داشته باشد.

وی‌گفت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در تمام روزهای هفته از شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی فعالیت مراکز تعویض پلاک در روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه اعلام کرد: در روز پنجشنبه آخر سال نیز مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور تا ساعت ۱۷ فعال خواهند بود.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: متقاضیان باید ابتدا به سایت پلیس راهور ۱۲۰ وارد شده و با ورود به سامانه نوبت دهی، بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کنند؛ سپس در روز و ساعتی که رزرو کرده اند به مرکزی که مشخص کرده اند_ نه زودتر و نه دیرتر_ با مدارک کامل حضور یابند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.