| کد خبر: 193073 |

صبح امروز صورت گرفت؛

تقدیر رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از حناچی برای حضور فعال در کمپین «سه شنبه های بدون خودرو»

وضعیت سلامت شهروندان در تهران چندان مطلوب نیست، تحت این شرایط توسعه زیرساخت های دوچرخه سواری که در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم است، می تواند با هدف ارتقای سلامت شهروندان دنبال شود.

تین نیوز

صبح امروز رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از پیروز حناچی، شهردار تهران برای حضور فعال در کمپین «سه شنبه های بدون خودرو» و تاکید بر استفاده از دوچرخه تقدیر کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در سه شنبه بدون خودرویی دیگر با دوچرخه مسیر میدان توحید تا محل کار خود در خیابان بهشت را طی کرد. در برنامه امروز رئیس فدراسیون و رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران، شهردار پایتخت را همراهی کردند. 

وی در حاشیه برنامه دوچرخه سواری با حضور در میدان ولیعصر (عج)، در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت سلامت شهروندان در تهران چندان مطلوب نیست، تحت این شرایط توسعه زیرساخت های دوچرخه سواری که در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم است، می تواند با هدف ارتقای سلامت شهروندان دنبال شود. 

حناچی با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از دوچرخه در تهران زیر یک درصد است، ادامه داد: امیدوارم طی یک برنامه چند ساله این میزان را به 3 یا 4 درصد برسانیم و مسیرها را ایمن سازی کنیم. 

به گزارش شهرنوشت، حناچی در مسیر بعدی با دوچرخه به خیابان لاله زار رفت و از پروژه مرمت خانه اتحادیه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار شهرنوشت گفت: این پروژه در قالب مرمت محله تاریخی لاله زار در حال اجراست. شهرداری تهران در نظر دارد اماکن تاریخی شهر را با کاربری های فرهنگی مانند موزه مرمت کرده و در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

در مراسم این هفته «سه شنبه های بدون خودرو»، رئیس فدراسیون و رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران از حضور فعال پیروز حناچی در کمپین سه شنبه های بدون خودرو و تاکید بر استفاده از دوچرخه تقدیر کردند. 

منبع: شهرنوشت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.