| کد خبر: 252332 |

با حضور مسئولان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛

نشست هیئت فنی و مهندسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خراسان رضوی برگزار شد

نشست هیئت فنی و مهندسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خراسان رضوی با حضور مسئولان مرکز و مسئولان استانی برگزار شد.

تین نیوز

نشست هیئت فنی و مهندسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خراسان رضوی با حضور مسئولان مرکز و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نشست هیئت فنی و مهندسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خراسان رضوی با حضور مسئولان مرکز و مسئولان استانی برگزار شد.

در  حاشیه بازدید هیئت فنی- مهندسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اماکن و تأسیسات  مختلف حرم رضوی، هیات نمایندگی این مرکز سلسله جلساتی را با اعضای هـیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد برگزار کردند.

در این جلسات، رؤسای بخش های تحقیقاتی مهندسی آتش، سازه و ابنیه فنی، انرژی و نور، معماری و شهرسازی و اکوستیک و مدیر دفتر ریاست، ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسات، حاضرین نقطه نظرات، ابهامات و دغدغه‌های خود در خصوص مباحث مختلف مقررات ملی ساختمان، آیین‌نامه مقاومت ساختمان‌ها در برابر زلزله (آیین نامه ٢٨٠٠)، نظریه و گواهینامه‌های فنی اعطایی مرکز تحقیقات و پیشنهادهای فنی درجهت ارتقای بخش ساخت و ساز استان خراسان رضوی را طرح کردند. در این بخش همچنین محور افزایش تاب آوری و مقاومت ساختمان ها و ابنیه فنی در مقابله با حریق نیز طرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه روسای بخش‌های تحقیقاتی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به فراخور موضوع به رفع ابهام، پاسخگویی و مشارکت در این هم اندیشی فنی و مهندسی مبادرت کردند.

خاطرنشان می شود پیشنهاد برگزاری سومین همایش تخصصی مقابله با حریق در ساختمان‌ها و ابنیه فنی استان خراسان‌رضوی و به ویژه شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت مذهبی کشور با مشارکت تمامی نقش‌آفرینان این حوزه در بازه زمانی سال ١٤٠٢، از سوی مدیر دفتر ریاست، ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز مطرح شد. در همین رابطه مقرر شد تا این پیشنهاد توسط دفتر منطقه‌ای شمال‌شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، پیگیری و مدیریت شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.