| کد خبر: 198234 |

ترمینال مشهد تا چه زمانی تعطیل است؟

تصمیمی که در سطح کشور گرفته شده، این است که تمام ناوگان برای برگشت زائران کربلای معلی به مرزها بروند و به این زائران کمک‌رسانی کنند؛ لذا از مردم می‌خواهیم که از سفرهای غیرضروری‌شان طی این چند روز خودداری کنند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی گفت: تصمیمی که در سطح کشور گرفته شده، این است که تمام ناوگان برای برگشت زائران کربلای معلی به مرزها بروند و به این زائران کمک‌رسانی کنند؛ لذا از مردم می‌خواهیم که از سفرهای غیرضروری‌شان طی این چند روز خودداری کنند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جواد وحدتی‌ فرد در خصوص آخرین وضعیت ترمینال مسافربری مشهد، اظهار کرد: سفر زائران کربلای معلی تقریبا رو به اتمام است و موج برگشت زائران از فردا پنج‌شنبه 25 مهرماه آغاز می‌شود و سیل عظیم جمعیت قصد برگشت از عراق به کشورمان را دارند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌های ستاد کشوری ما بر این است که پنج‌شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه تقاضای سفر از مرزها به داخل کشور بسیار افزایش پیدا می‌کند و تصمیمی که در سطح کشور گرفته شده، این است که تمام ناوگان برای برگشت زائران کربلای معلی به مرزها بروند و به این زائران کمک‌رسانی کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی، تصریح کرد: اگر کشور همت نکند، این زائران نمی‌توانند بازگردند؛ چون در مرزها آنقدر ناوگان وجود ندارد که به زائران کمک‌رسانی کند.

وحدتی‌فرد خاطرنشان کرد: بنابراین تمام کشور باید کمک کنند و ما هم از رسانه‌ها و اصحاب قلم خواهش داریم تا به مردم منتقل کنند که یا از سفرهای غیرضروری‌شان طی این چهار روز خودداری کنند و یا اگر بنا به انجام این سفر دارند، لزوما از سایر روش‌های حمل و نقل استفاده کنند؛ چون تمامی اتوبوس‌ها را برای کمک به تخلیه مرزها می‌فرستیم تا به زائرانی که بازمی‌گردند، خدمت‌رسانی کنند.

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله تا یکشنبه 28 مهرماه این موج می‌شکند و از دوشنبه وضعیت بهتر می‌شود. امیدوارم که مردم از این قضیه استقبال کنند و اجازه دهند ناوگان حمل و نقل در خدمت زائران امام حسین(ع) باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.