| کد خبر: 144096 |

تدبیر و امید برای تولید و اشتغال

بهره برداری از پروژه های راه و شهرسازی خراسان رضوی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از هفت پروژه در حوزه راه روستایی و شهرسازی در شهرستان های مختلف استان آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از هفت پروژه در حوزه راه روستایی و شهرسازی در شهرستان های مختلف استان آغاز شد.

به گزارش ایران، محمدرضا اخوان عبداللهیان بیان کرد: در این چارچوب 17.8 کیلومتر راه روستایی در شهرستانهای گناباد، قوچان، نیشابور و مشهد با هزینه 34 هزار و 200 میلیون ریال بهره برداری شد.

وی ادامه داد: این جاده های ارتباطی بین روستاهای رهن و روستای ریاب در شهرستان گناباد، روستای کلاته سیدا در شهرستان مشهد، روستای باجگیران و روستای اندرزی در شهرستان قوچان، روستاهای ارغش و در بهشت و عبیرآباد و کاریزصباح در نیشابور هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در حوزه شهرسازی نیز ساختمان بخشداری جنگل در رشتخوار با زیربنای 650 مترمربع و هزینه 6 هزار و 639 میلیون ریال و ساختمان بخشداری عطاملک در شهرستان جوین با زیربنای 650 متر مربع و هزینه 11 هزار و 511 میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.

وی بهره برداری از مرکز بهداشتی درمانی کلاته منار در شهرستان مشهد با زیربنای 525 مترمربع و هزینه پنج هزار و 48 میلیون ریال، مرکز بهداشتی درمانی جوادیه در شهرستان تربت حیدریه با زیربنای 525 مترمربع و هزینه پنج هزار و 244 میلیون ریال، مرکز بهداشتی درمانی بینالود با زیربنای 525 مترمربع و هزینه چهار هزار و 240 میلیون ریال و کتابخانه عمومی انابد شهرستان بردسکن با زیربنای 200 مترمربع و اعتبار هزار و 260 میلیون ریال را از دیگر پروژه ها برشمرد.

اخوان درباره وضعیت مسکن مهر هم گفت: 119 هزار و 878 واحد تعهد دولت در استان خراسان رضوی در حوزه مسکن مهر است. تاکنون 90 هزار واحد به افتتاح رسیده که از این تعداد 33 هزار واحد در دولت نهم و دهم و 57 هزار واحد در دولت یازدهم (تا آخر سال 1395) به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: از حدود 30 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر 9 هزار و 100 واحد تا انتهای امسال به بهره برداری می رسد و در واقع پرونده مسکن مهر خراسان رضوی برای واحدهای دارای متقاضی تا پایان سال بسته می شود.

او ادامه داد: از 9 هزار و 100 واحد قابل افتتاح درسال 96 تعداد 2 هزار و 58 واحد آماده بهره برداری در هفته دولت است. 6 هزار و 300 واحد دارای عارضه بوده که بیشترین مشکل مسکن مهر استان در بخش تعاونی هاست و تعداد 14 هزار و 600 واحد در استان فاقد متقاضی می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از 2 هزار و 58 واحد در خراسان رضوی که آماده بهره برداری است، 485 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، هزار و 105 واحد در شهرجدید گلبهار و 468 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان می باشد.

وی افزود: واحدهای آماده افتتاح مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر شامل 60 واحد در شهرستان تایباد، 164 واحد در شهرستان قوچان، 62 واحد در شهرستان مشهد و 182 واحد خودمالک در کل استان خراسان رضوی است.

او گفت: در مجموع برای پروژه های مسکن مهر قابل افتتاح در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت هزار و 600 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 3 هزار و 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

اخوان عبداللهیان اضافه کرد: پرونده مسکن مهر خراسان رضوی برای واحدهای دارای متقاضی تا پایان امسال بسته می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.