| کد خبر: 269458 |

◄ افزایش فوق العاده دارایی های سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در سال 1402

معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی از افزایش فوق العاده دارایی های سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در سال 1402 خبر داد.

تین نیوز

بیرجند|معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دارایی های سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در سال 1402 افزایش فوق العاده ای داشته است.

به گزارش تین نیوز، علیرضا عباس زاده در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان اظهار داشت: با اتفاقات خوبی که در سال 1402 در دوره مدیریتی جدید رقم خورده و با حمایت ها و تدابیری که در سطح ملی و استانی اندیشیده شده امیدواریم بتوانیم در سال آینده شرایط بهتری را برای شهرداری ها و البته شهرداری های کم برخوردار رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از منابع و ایجاد پروژه های سرمایه گذاری در سازمان همیاری شهرداری ها مورد تاکید است، افزود: تلاش می کنیم تا با استفاده از منابع و با حمایت و تدبیری که ایجاد شده، علاوه بر کمک به شهرداری ها شاهد تحول و توسعه استان به ویژه در حوزه زیرساختی باشیم. 

رئیس هیئت مدیره سازمان با بیان اینکه در سال جاری چهار سیاست محوری در این مجموعه دنبال شده است، تصریح کرد: تقویت ارتباطات و انسجام بخشی مضاعف از طریق سازمان دهی ساختار داخلی سازمان، توسعه فعالیت ها و ایجاد منابع درآمدی جدید، پیوند دادن فعالیت های سازمان با نیازهای شهرداری ها در امور زیرساختی و افزایش سطح حمایت ها از شهرداران از اولویت های سازمان همیاری در سال جاری بوده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی نیز با تشریح عملکرد این سازمان در سال جاری گفت: سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی تلاش کرد با استفاده از ظرفیت های فنی، اجرایی و اقتصادی، نقش خود را در توسعه اقتصادی و عمرانی استان ایفا کند. 

سیدمحمداسماعیل فاطمی با اشاره به اقدامات سازمان همیاری شهرداری ها تصریح کرد: سرمایه گذاری های متنوع در حوزه خدماتی و تولیدی، اعطای تسهیلات صفر درصد به شهرداری های استان برای اولین بار، فروش تولیدات سازمان به صورت بلندمدت با کارمزد اقساط صفر درصد، ارائه خدمات مشاوره حقوقی و فنی و مالی به شهرداران، کاهش بدهی مالیاتی و.... از جمله اقدامات سازمان در سال جاری برای شهرداران بوده است. 

 وی به برنامه ریزی این سازمان برای توسعه بخش های املاک، سرمایه گذاری و بازرگانی اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ با افزایش دارایی های سازمان از جمله در حوزه املاک، تملک و خرید سرانه دارایی سازمان به میزان کل ۱۹ سال عمر سازمان از بدو تأسیس در خراسان جنوبی افزایش داشت و امیدواریم در سال پیش رو شاهد توسعه بیشتر استان و ورود به پروژه های سرمایه گذاری کلان با مشارکت شهرداری ها باشیم. 

گفتنی است؛ در این جلسه بودجه پیشنهادی سازمان در سال 1403 مورد تأیید اعضای شورا قرار گرفت و برنامه ها، موضوعات و مسائل کلان مالی، اداری، بازرگانی و ... این مجموعه که تصمیم گیری در مورد آنها در صلاحیت شورای سازمان است، بررسی و تصویب شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.