| کد خبر: 249641 |

برای افتتاح پروژه منتظر تشریفات نمی مانیم

با توجه به شرایط کنونی کشور، مشاهده پیشرفت در حوزه های مختلف کوچکترین حق مردم است و مسئولین با تمام توان باید در راستای تحقق مطالبات بر زمین مانده و امید بخشیدن به مردم تلاش کنند.

تین نیوز

با توجه به شرایط کنونی کشور، مشاهده پیشرفت در حوزه های مختلف کوچکترین حق مردم است و مسئولین با تمام توان باید در راستای تحقق مطالبات بر زمین مانده و امید بخشیدن به مردم تلاش کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی درخصوص پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند گفت: این طرح از ابتدای سال 98 آغاز شد و فاز نخست آن شامل پروژه توسعه ترمینال با حمایت شرکت فرودگاه ها در آبان ماه سال جاری به اتمام رسید و پس از نصب تجهیزات ترمینالی مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 60 درصد پروژه در دولت سیزدهم انجام شد، گفت: پروژه توسعه ترمینال با اعتبار 52 میلیارد تومان به اتمام رسید.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی ضمن اشاره به ظرفیت ترمینال جدید گفت: این ترمینال برای اعزام و پذیرش حدود 700 هزار مسافر در سال در نظر گرفته شده و نسبت به قبل با توسعه 300 درصدی همراه است.

طهماسبی با اشاره به توسعه چهار هزار و 200 مترمربعی ترمینال فرودگاه بیرجند گفت: پروژه توسعه به اتمام رسیده و طرح بهسازی در مرحله تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.

بدون شک با تلاش مدیران شرکت فرودگاه ها ، داشتن روحیه جهادی و البته حمایت قوای سه گانه در آینده نزدیک می توان در حوزه فرودگاهی پیشرفت و توسعه محسوسی را شاهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.