| کد خبر: 241053 |

◄ ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های خراسان جنوبی پذیرای مسافران نوروزی هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های خراسان جنوبی پذیرای مسافران نوروزی هستند.

تین نیوز

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های مواصلاتی استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش تین نیوز ، اسدالله جلال‌زاده با بیان اینکه ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در این زمینه موارد نظارت مستمر بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، اماکن بین راهی انجام می شود.

طرح نظارتی راه‌های مواصلاتی قم اجرا شد

تسهیلات بانکی به مجتمع های خدماتی بین راهی قم اعطا می‌شود

وی بیان داشت: این مجتمع‌ها شامل جایگاه سوخت ، رستوران، واحدهای تجاری و خدماتی، مسجد یا نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی عمومی است.

جلال‌زاده با اشاره به اینکه این فضاها به گونه‌ای طراحی می‌شود که کلیه نیازهای مسافران جاده‌ای را برآورده کند، افزود: در طراحی این فضاها سعی شده تا نیاز به توقف‌های مکرر برای دریافت هر کدام از خدمات فوق به حداقل رسیده و سبب افزایش ایمنی راه‌ها شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به صدور 39 فقره موافقت اصولی تاسیس مجتمع خدماتی و رفاهی جدید برای سرمایه‌گذاران اذعان داشت: عملیات ساخت 15 مجتمع‌ خدماتی رفاهی از این تعداد آغاز شده‌ است.

جلال‌زاده در زمینه اشتغال‌زایی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی گفت: مجوزهای این مجتمع‌ها در چهار درجه با توجه به وسعت و امکانات مجتمع درجه‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر مجتمع بسته به درجه آن برای ۲۰ تا ۵۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۰ تا ۴۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند، افزود: با توجه به ماهیت و محل قرارگیری مجتمع‌ها اشتغال‌ها عمدتا از نوع اشتغال روستایی است.

گفتنی است؛ سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ برای ارتباط مستقیم با سرپرست اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.