| کد خبر: 170367 |

◄ آغاز توزیع لاستیک بین رانندگان حمل‌ونقل خراسان‌جنوبی

توزیع لاستیک بین رانندگان حمل‌ونقل خراسان‌جنوبی آغاز شد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌‌جنوبی، گفت: عرضه مستقیم لاستیک در نمایندگی‌های فروش استان ویژه رانندگان حمل‌ونقل کالا و مسافر آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌‌جنوبی، جعفر شهامت افزود: مالکان ناوگان حمل‌ونقل عمومی متقاضی لاستیک در استان می‌توانند برای تکمیل فرم درخواست لاستیک به انجمن‌های‌صنفی مراجعه کنند.

وی گفت: در مرحله نخست این طرح 100‌حلقه لاستیک برای توزیع بین رانندگان حمل‌ونقل کالای استان و 592 حلقه لاستیک برای رانندگان سواری اعم از پژو و سمند، اختصاص و به نمایندگی‌های فروش لاستیک استان در روز‌های گذشته ارسال شد.

شهامت با تاکید بر اینکه رانندگان موظف هستند پس از صدور معرفی‌نامه حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت لاستیک اقدام کنند اظهار کرد: اگرچه سهمیه توزیع‌شده در حال حاضر کمتر از نیاز رانندگان استان است، اما با پیگیری ویژه استاندار، خراسان‌جنوبی به جمع اولویت‌های توزیع لاستیک که باهدف تنظیم‌بازار انجام می‌گیرد اضافه شد که در روزهای آتی سهمیه متناسب با نیاز استان در سایزها و برندهای داخلی و خارجی به رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل کالا و مسافر داده می‌شود.

اکنون حدود شش هزار و 800 دستگاه کامیون و اتوبوس در خراسان‌جنوبی فعال هستند که از این تعداد حدود 560 دستگاه مسافری و بقیه تریلر و ناوگان سبک‌تر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.