بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

تصادف خونین در جاده میاندوآب مهاباد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از تصادف اتوبوس با یک دستگاه سوزوکی ویتارا در محور میاندوآب به مهاباد و برجا ماندن ۸ مصدوم و ۳ جان باخته خبر داد.

تصادف خونین در جاده میاندوآب  مهاباد
تین نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از تصادف اتوبوس با یک دستگاه سوزوکی ویتارا در محور میاندوآب به مهاباد و برجا ماندن ۸ مصدوم و ۳ جان باخته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی؛ حمید محبوبی با اعلام این خبر گفت:ساعت ۰۸:۵۰ چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳، به دنبال تصادف اتوبوس با سوزوکی ویتارا در محور میاندوآب به مهاباد نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری برده رشان جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود :در این حادثه ۸ نفر مصدوم و ۳ نفر جان باختند. که نجاتگران هلال احمر ۳ نفر افراد جان باخته را رها سازی کردند و به مراجع قضایی تحویل دادند همچنین افراد مصدوم  با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز منتقل شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر

    محور میاندوآب مهاباد به دلیل عملیات کارگاهی راهداری چنان هرج مرج در مسیر راه انداخته که رانندگان اگر‌مواظب نباشند حتما در مسیر خصوصا ده کیلومتری میاندوآب دچار حادثه میشوند جاده دوطرفه و به ناگاه بدون علائم اخباری راه یک طرفه میشود وبایستی از روی خاکریز پرش کنی یا مستقیم با تابلوها برخورد کنی به هرحال نبود نظارت برعملیات کارگاهی و نبود کارشناس ایمنی ترافیک باعث میشود کارگران هرنقطه را به دلخواه مسدود کنند سرعتگیرهای سلیقه ای که فقط به هرج مرج شدن ترافیک ختم میشود .مقصر حوادث درمسبر میاندوآب مهاباد وبوکان سبمینه میاندوآب فقط راهداری است که راه مردم را بدون علائم هشداری میبنند وچندین سال هم راه رها میشود و باسرعت عملیات انجام نمیشود.