| کد خبر: 181662 |

◄ پاسخ پورسیدآقایی به تجمع اعتراضی مالکان آژانس‌ها و رانندگان وانت‌بارها

این تجمع در حالی صورت گرفت که قرار است در جلسه امروز شورای شهر در مورد اخذ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک در سال98 تصمیم گیری شود.

تین نیوز

در حالی صبح امروز مالکان برخی آژانس‌ها در تهران و رانندگان وانت‌بارها  در اعتراض به گران‌تر شدن سهمیه طرح ترافیک سال آتی تجمع اعتراضی مقابل شورای شهر برگزار کردند که تا پایان سال زمان زیادی باقی نیست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این تجمع اعتراضی در حالی صورت می‌گیرد که اعضای شورای شهر تهران از در یکصد و نوزدهمین جلسه شورا، بررسی تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر در سال 1398 را روی میز شورا قرار دادند و قرار بود تا پس از بیان نقطه نظرات خود به تعیین و تصویب نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک بپردازند. اما این اتفاق هنوز در شورای  شهر رقم نخورده که تجمع اعتراضی را به همراه داشته است.

در این طرح قرار شد تا همچنین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری در محدوده «کامیون ممنوع» در سال 1398 را نیز تعیین کنند.

اعضای شورا در مورد تعیین عوارض محلی فعالیت بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین اخذ عوارض تأمین پارکینگ‌های تعهدی در مناطق بیست و دوگانه و چگونگی محاسبه و اخذ بهای مدیریت پسماند نیز گفت‌وگو و بحث کردند.

 این تجمع که همزمان با بررسی تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر (طرح ترافیک) انجام شده است، در حالی است که رانندگان وانت بارهای خود با پلاک عمومی را در حاشیه خیابان بهشت، روبروی ساختمان شورا و شهرداری تهران پارک کرده‌اند.

آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی با تاکید بر صنفی بودن این تجمع تاکید کردند که ما وظیفه حمل‌ونقل عمومی را بر عهده داریم و با پرداخت هر گونه عوارض ورود به طرح ترافیک و زوج و فرد مخالف هستیم.

این تجمع در حالی صورت گرفت که قرار است در جلسه امروز شورای شهر در مورد اخذ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک در سال98 تصمیم گیری شود.

بنا بر گزارشات، تجمع، مالکان آژانس‌ها و رانندگان وانت‌بارها در نهایت به حضور پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل وترافیک شهرداری منجر شد و این اطمینان به تجمع کنندگان داده شد که تغییری در نحوه اجرای طرح ترافیک سال آینده ایجاد نمی‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.