| کد خبر: 6641 |

بخشی از بزرگراه اهر – تبریز امسال به اتمام می رسد / تختصیص ۲۵۰ میلیارد ریال برای قطعات اول و سوم

تین نیوز | نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص اعتبارات قابل توجه، قطعات اول و سوم بزرگراه اهر – تبریز امسال به اتمام می رسد.
 
عباس فلاح باباجان شنبه در نشست هم اندیشی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر اظهار داشت: پروژه بزرگراه اهر- تبریز یکی از پروژه های مهم شهرستان جهت تقویت زیرساخت ها و توسعه منطقه بشمار می رود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبارات جدید برای تکمیل بخشی از این بزرگراه نیز خبر داد و افزود: امسال با اعتباری نزدیک به 250 میلیارد ريال شاهد پیشرفت قابل توجه در اجرای این پروژه و اتمام قطعات اول و سوم آن در سالجاری خواهیم بود.
 
وی با اشاره به برگزاری دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر در خرداد ماه سالجاری تصریح کرد: مسوولان شهرستان باید اهتمام جدی در جهت فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری و جلب افراد علاقمند به انجام فعالیت های اقتصادی در اهر داشته باشند.
 
وی شهرک صنعتی اهر را با زیرساخت های مناسب و امکانات لازم مکانی بالقوه برای سرمایه گذاری افراد علاقه مند عنوان و تاکید کرد: این شهرک می تواند در زمینه های ایجاد صنایع تبدیلی فرآورده گوشتی، لبنی، میوه و کنسانتره در بخش کشاورزی و ایجاد صنایع پایین دستی مس مورد استفاده سرمایه گذاران قرار گیرد و تمام مسوولان شهرستان باید در جهت اشتغال پایدار و رونق سرمایه گذاری در منطقه تلاش کنند.
 
وی در پایان با اشاره به قابلیت های گردشگری شهرستان اهر گفت: وجود آثار متعدد تاریخی ثبت شده و منحصر به فرد در منطقه چون بقعه شیخ شهاب الدین، بازار سرپوشیده، مسجد جامع، کاروانسرای شاه عباسی و چندین اثر دیگر فرصتی برای تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری و راه اندازی مجتمع های اقامتی در سطح شهر و مسیر گردشگری است که توجه جدی مسوولان بویژه صنایع دستی را می طلبد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • افندی زاده 0 0

    مسئولین باید به فکر اتوبان مشگین شهر _ اهر نیز باشند چون ارتباط شمال استان اردبیل با تبریز از این مسیر انجام می شود.