بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

رزرو بلیط و سفارش حمل کالا به صورت تلفنی در کرج امکان‌پذیر شد

رزرو بلیط و سفارش حمل کالا به صورت تلفنی در کرج امکان‌پذیر شد

تین نیوز | سازمان پایانه‌های مسافر و بار شهرداری کرج با راه‌اندازی سامانه تلفنی، امکان رزرو بلیط و سفارش حمل و نقل بار و پیک موتوری به اقصی نقاط کشور را از طریق غیرحضوری ایجاد کرده است.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سامان پایانه‌های مسافر و حمل بار استان البرز، در راستای بهره‌مندی از این خدمت کافی است از تلفن ثابت و شخصی با شماره 34103 تماس حاصل شود.
 
براساس این گزارش، این سامانه تلفنی که اواخر سال گذشته در راستای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی راه‌اندازی شد، با صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی همراه است و از آنجا که زیر نظر یک سازمان وابسته به شهرداری فعالیت می‌کند، از ضریب ایمنی بالا، تعرفه عادلانه و مناسب و تکریم شایسته ارباب رجوع برخوردار است.
 
ارائه خدمات به مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری یکی از الگوهای جدید فروش در جهت حفظ و جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمدزایی است که سازمان‌ها برای ربودن گوی سبقت از رقبا آن را به کار می‌گیرند.
 
در عصر کنونی حتی خرید کالاهای جزئی خانواده‌ها به سمت خرید الکترونیک و آنلاین در حال پیشروی است و ظاهراً نباید مرز خاصی برای پیش‌روی انسان در دنیای مجازی قائل شد؛ البته تا جایی که گسترش علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات به زندگی عاطفی و حریم خصوصی انسان‌ها لطمه وارد نکند، باید از آن استقبال کرد و اتفاقاً در همین مسیر به منظور افزایش رفاه و آسایش آحاد جامعه بر سرعت گام‌ها افزود.
 
در کنار این بحث، همشهریان در هر نقطه از کرج بزرگ با استفاده از تلفن ثابت و تماس با شماره 34103 می‌توانند به سامانه تلفنی رزرو بلیط، سفارش حمل و نقل کالا و پیک موتوری متصل شوند و از خدمات متنوعش بهره‌مند شوند.
 
در این سامانه، لحظاتی پس از برقراری تماس تلفنی، اپراتور گویای سامانه با عرض خوشامدگویی به کاربر می‌گوید: «جهت سفارش حمل و نقل کالا و بار و پیک موتوری شماره یک و برای رزرو بلیط و ارتباط با شرکت‌های تعاونی پایانه شهید کلانتری شماره 2 را شماره‌گیری کنید.» سپس با انتخاب شماره‌گیری عدد مورد نظر، برای دریافت خدمت مورد نظر راهنمایی می‌شوید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.