| کد خبر: 255887 |

خاش شاهراه توسعه محور شرق کشور

فرماندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان خاش شاهراه اصلی توسعه محور شرق کشور است

تین نیوز

فرماندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهرستان خاش شاهراه اصلی توسعه محور شرق کشور است بر ضرورت اجرای عملیات جاده دو بانده زاهدان _خاش که موجب توسعه زیربنای جاده ای استان، کاهش تصادفات جاده ای و افزایش رضایتمندی مردم می شود، تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، صاحب گل صالحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزئیات دیدار با سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و تقدیر از حضور ایشان به منظور بررسی پیشرفت پروژه های در دست اقدام و چالش ها و نواقص موجود بیان کرد: محور مواصلاتی زاهدان_خاش یکی از پرترددترین و پرحادثه ترین راه های مواصلاتی است که با تردد صدها دستگاه وسایط نقلیه سبک و سنگین در جاده تک بانده شهرستان شاهد تصادفات ناگوار و استهلاک خودروهای عبوری در آن هستیم به گونه ای که در تصادفات جاده ای تعطیلات نوروز امسال ۲۵ نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: جدای از صدمات روحی و روانی و عزادار شدن صدها خانواده، هزینه ی دیه متوفیان، مجروحین و نقص عضو شدگان این حوادث رقم قابل توجهی را به مردم و دولت تحمیل می کند.

وی افزود: با توجه تردد بالای مسیر زاهدان _خاش به دلیل اینکه خاش شاهراه اصلی ورود به شهرهای جنوبی استان است شاهد آمار بالای تصادفات جاده ای در این محور هستیم و احداث باند دوم این جاده نقش بسیار مهمی در ایمنی و کاهش تصادفات دارد.

صالحی با مثبت ارزیابی کردن حضور سردار در شهرستان و بازدید از پروژه های بزرگ به ویژه راه آهن عنوان کرد: بی شک با توجه به نگاه مسئولانه و دلسوزانه سردار، اهمیت ایشان در امر رضایتمندی مردم به موازات انجام فعالیتهای محرومیت زدایی در منطقه، ان شاء الله شاهد تسریع و تکمیل قطعه ۵ جاده دو بانده و تحقق این آرزوی بزرگ مردم باشیم.

وی اظهار کرد: کمبود اعتبار و منابع مالی پروژه باعث طولانی شدن روند اجرا و تأخیر در آن شده که مقرر شد در کمترین زمان رفع شود.

فرماندار شهرستان خاش با سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دیدار کرد و به اتفاق هم از ابرپروژه های شهرستان خاش (ایستگاه و خط راه آهن، قطعه ۵ جاده دو بانده خاش_زاهدان و...) و تبیین مهمترین مطالبات مردم در حوزه راه و تکمیل جاده دو بانده خاش_زاهدان بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.