| کد خبر: 2486 |

رشد چهار درصدی تردد در جاده‌های استان بوشهر

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در نخستین هفته از سال جاری بیش از یک‌هزار و 840 دستگاه تردد در هر ساعت گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 4 درصد رشد داشته است.
 
علیرضا صفایی ظهر امروز در نشست با راهداران استان بوشهر اظهار داشت: راهداران ما در ایام نوروز امانت‌دار جان بسیاری از مردمی بودند که با امید به خداوند و انتظار حمایت به این راهداران وارد جاده‌ها شدند.
 
وی با یادآوری اینکه همت و همکاری این راهداران، کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای را سبب شد، افزود: این راهداران در واقع حامیان و پشتیبانان خانواده‌هایی بودند که قصد داشتند نوروز خاطره‌انگیزی را برای خود ثبت کنند.
 
صفایی بیان کرد: آمادگی کامل نیروهای امدادی در جاده‌ها و گردنه‌های استان بوشهر در ایام نوروز سبب کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی  استان بوشهر از ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: هم اکنون بیشتر جاده‌های این استان نسبت به گذشته از نظر مشخصات فنی به راه‌های اصلی و بزرگراه ارتقا یافته و این امر موجب بالا رفتن ضریب ایمنی در جاده‌های استان شده است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: بوشهر یکی از استان‌هایی است که در کاهش تصادفات موفق عمل کرد و از جمله دلایل این کاهش آمادگی کامل راهداران در جاده‌ها و گردنه‌ها، اطلاع‌رسانی و نصب علایم اخطاری و انتظامی، حذف نقاط پرحادثه در جاده‌های مواصلاتی، خط کشی و تامین روشنایی نقاط مه‌گیر جاده‌ها بوده است.
 
صفایی در پایان سخنان خود حضور فعال نیروهای راهداری در ایام نوروز در جاده‌های استان یادآور شد و ابراز داشت: در نخستین هفته از سال جاری بیش از یک‌هزار و 840 دستگاه تردد در هر ساعت گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 4 درصد رشد داشته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.