| کد خبر: 228338 |

یک فعال صنفی:

◄ سیاست‌های کلان، مهمتر از سیاست های کوتاه مدت بخش حمل و نقل است

صرف نظر از نگاه متفاوت مدیران مختلف به موضوعات، آنچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، سیاست های کلان و برنامه ریزی شده سازمان به عنوان متولی حمل و نقل جاده ای در کشور است.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره انجمن کارگری رانندگان یخچالدار خراسان رضوی در مورد تغییرات انجام شده در سطح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با تغییر در سازمان نیروی انسانی به دلیل آنکه تصمیمات کارساز و مدیریتی در سطوح مدیران کلان و میانی همیشه تحت الشعاع نوع نگرش های شخصی افراد موثر در این تصمیمات بوده است، تغییر دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش تین نیوز، محسن متقین در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: اما صرف نظر از نگاه متفاوت مدیران مختلف به موضوعات، آنچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، سیاست های کلان و برنامه ریزی شده سازمان به عنوان متولی حمل و نقل جاده ای در کشور است.

بیشتر بخوانید:

وی عنوان کرد: وقتی گروه بسیار بزرگ و تاثیر گذار در صنعت (یعنی خود مالکین بخش کالا و یا مسافر) فقط به دلیل اینکه دارای متولی دولتی هستند مشمول قانون نظام صنفی نمی‌شوند و از داشتن اتحادیه های صنفی محروم هستند و نظرات  تشکل های مردم نهاد آنها در تصمیمات موثر صنفی فقط در محدوده ارائه نظرات مشورتی تعریف شده و دخالت آنها در امور صنفی بسیار محدود تر از سایر صنوف مشمول قانون نظام صنفی دارای اتحادیه های مختلف است، آنگاه حساسیت و اهمیت موضوع انتصاب مدیرانی با نگاه قانون مداری، با توان مدیریت بالا برای تحلیل و بررسی بازخورد تصمیمات ،برنامه ریزی کلان و مطلع کاملا ملموس خواهد بود.

متقین افزود: امید است روند رو به رشد و صعودی  تغییر در نگاه به موضوعات حمل و نقلی که در طول 2 سال گذشته در جامعه صنفی کاملا مشهود بوده است، همچنان ادامه یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    هنوز سنوات هشت سال 72تا80راننده گان که زمان بازنشته شدن است والان به درد آنها می خورد ودر حقوقشان موثر است درست نشده دلیل این کار چیست چرا سازمان این کارکوچک رابه سرانجام نمی رساند بااین جابجایها درسطح مدیران سازمان به نتیجه می رسد آقای امانی لطفا رسیدگی کنید باتشکراز خبرنگاران تین نیوز که به گوش آقای امانی این مورد رامی رسانند وپیگیری می نمایند