| کد خبر: 228062 |

◄ افزایش امیدواری‌ نسبت به حل مشکلات حمل و نقل جاده ای با انتصابات جدید

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای تغییرات مدیریتی انجام شده در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را مثبت ارزیابی کرد.

تین نیوز

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای تغییرات مدیریتی انجام شده در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش تین نیوز، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در مورد این تغییرات به تین نیوز گفت: تغییر و تحولات به وجود آمده از منظر حمل و نقلی، به ویژه  از نگاه تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای  بسیار مثبت تلقی شده و مایه امید واری نسبت به کاهش مشکلات حمل ونقل جاده ای و رانندگان گردیده است.

بیشتر بخوانید: تغییر در چند معاونت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای+ اسامی افراد

حمید حسین زاده افزود: اساس این تفکر و نظر به این دلیل است که بعداز سالیان متمادی برای اولین بار سمت های مهم بخش حمل ونقل جاده ای سازمان راهداری به افراد متخصص و به اصطلاح به حمل و نقلی ها سپرده شده است بدین قرار که معاونت وزیر و ریاست سازمان، معاون حمل و نقل و مدیر کل دفتر مسافر هر سه از زمره مسئولان با تجربه و  موفق  این بخش از حمل ونقل بوده اند و کارنامه مثبتی در مسئولیت های قبلی  داشته اند.

وی عنوان کرد: تا قبل از این انتصابات  امور حمل و نقل  مدیریت  کلان آن به مسئولان محترمی  سپرده می‌شد که تخصص و تجربه  اصلی آنها در خصوص راه و راهداری بوده و اطلاعات  تخصصی چندانی از امور و مشکلات حمل ونقل جاده ای نداشتند و با وجود داشتن تعهد و مثبت اندیشی گاهی ناخواسته  با صدور بخشنامه ها و  دستورالعمل های کارشناسی نشده موجب آسیب و افزودن مشکلی بر مشکلات قبلی می شدند.

حسین زاده تاکید کرد: بر این اساس امیدواریم این تیم مدیریتی همگن و متخصص، در طول خدمت آتی خود منشا خیر و تحولات مثبت برای این صنف و صنعت  مریض حال  گردند.

به گزارش تین نیوز، او عنوان کرد: در همین راستا انتظار است این رویه در انتصابات مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان های کشور  نیز دنبال و اجرا گردد و هر مدیری با رشته تخصصی خود به مسئولیت تخصصی خویش گمارده شود و مسلما اگر  این روال نهادینه گردد در زمانی مقتضی و نه دور  شاهد آثار مثبت این عملکرد صحیح در عرصه حمل ونقل جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    آیابااین جابجایی ها سنوات هشت سال 72تا80راننده گان درست می شود وبه حق وحقوق خود می رسند آقای امانی واقعا این کاررا حتی باگرفتن بقیه که باربریها نریخته اند ازخودراننده گان وواریز به تامین اجتماعی به سرانجام می رساند

  • ناشناس 0 0

    حسین حدادزادگان نه حسن