| کد خبر: 22456 |

مازندران شرکت حمل و نقل بین المللی برای صادرات مرکبات ندارد

تین نیوز | معاون برنامه ریزی استاندار مازندران،  نبود شرکت حمل ونقل بین المللی را از چالش های پیش روی صادرکنندگان مرکبات و کیوی در استان برشمرد و گفت: با تشکیل شرکت حمل و نقل زمینه، تسهیل روند صادرات فراهم خواهد شد .

علی احسانی صبح یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات صادرات مرکبات و کیوی مازندران،توسعه نیافتگی ظرفیت خطوط ریلی را یکی از مشکلات پیش روی توسعه صادرات استان دانست و گفت:شبکه ریلی موجود استان متناسب با تکنولوژی روز ارتقا نیافته است.
 
احسانی اعلام کرد:حمل و نقل یکی از فاکتورهای اساسی در توسعه صادرات به شمار می رود که این مقوله در مازندران متناسب با پیشرفت تکنولوژی ارتقا نیافته است.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران با تاکید بر اینکه حمل محصولات بویژه مرکبات به شبکه ریلی و حمل و نقل مناسب و مجهز به تکنولوژی روز نیاز دارد ، افزود: بهره مندی از شبکه حمل و نقل مدرن می تواند مرکبات و دیگر محصولات را با کیفیت به بازارهای هدف رساند و عرضه کرد.
 
وی گفت: قابل استفاده نبودن 18 واگن از 24 واگن یخچال دار حمل و نقل ریلی کشور گواهی بر ضعف و مشکلات این بخش است.
 
احسانی تصریح کرد: با وجود قدمت بیش از 20 سال خودروهای شبکه حمل و نقل جاده ای مازندران یکی از پارامترهای بسترساز توسعه صادرات دراین استان فراهم نیست.
 
احسانی بر ارتقای سیستم حمل و نقل مازندران به مظنور بهره مندی بیشتر از ظرفیت توسعه استان تاکید کرد.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران همچنین تهیه ماهنامه راهکارتجارت با روسیه به دوزبان روسی و فارسی خبرداد و گفت: دراین ماهنامه نکات کلیدی و اساسی پیرامون مسائل مربوط به تجارت و صادرات ارائه می شود که صادرکنندگان می توانند از آن بهره بگیرند.
 
وی همچنین تسریع روند اجرای عملیات بزرگترین پایانه صادرات مرکبات مازندران درجویبار خبرداد و گفت: دفتر امور اقتصادی مازندران روند پرداخت تسهیلات ، حمایت و اجرای این طرح را پیگیری خواهد کرد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی نژاد 0 0

    / / / با سلام اینجانب آقای علی نژاد با ۱۰سال تجربه در کار ترخیص کالا از گمرک بازرگان جهت ترخیص کالای شما مشتریان از گمرک بازرگان جهت همکاری با شما و انعقاد قرارداد با شما مشتریان و شرکتهای حمل ونقل یا به عنوان کارمند شما در گمرک بازرگان امادگی همکاری لازم را دارم. تلفن: ۰۹۱۴۵۴۵۲۰۷۷ ایمیل: t. s. v. alinejad @ hotmail. com