| کد خبر: 197731 |

ترافیک سنگین و پرحجم در محور ایلام- مهران

ترافیک سنگین و پرحجم در محور ایلام- مهران باعث ایستایی کامل تردد خودروها در این مسیر در حد فاصل روستای گلان تا پل کنجانچم به سمت مهران شده است.

تین نیوز

فرمانده انتظامی ایلام گفت: ترافیک سنگین و پرحجم در محور ایلام- مهران باعث ایستایی کامل تردد خودروها در این مسیر در حد فاصل روستای گلان تا پل کنجانچم به سمت مهران شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سردار نور علی یاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال حادثه رانندگی صبح امروز یک دستگاه تریلی با دو دستگاه اتوبوس در منطقه پل کنجانچم شهرستان مهران و مسدود شدن چند ساعته این محور، بلافاصله اکیپ هایی از راهداری و پلیس راه در محل حاضر و با تلاش زیاد ، وسایل نقلیه تصادفی جابجا و مسیر باز شد.

 وی ادامه داد: به دنبال این حادثه برخی رانندگان در این مسیر بدون توجه به قوانین و مقررات از لاین خود به لاین مخالف رفته که این موضوع مسدود شدن مجدد محور را به دنبال داشت.

 فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته کارکنان انتظامی استان، مسیر مهران به سمت ایلام باز شده و تردد در آن به سهولت در جریان است ولی مسیر ایلام به سمت مهران. حد فاصل روستای گلان تا پل کنجانچم و ادامه مسیر تا شهر مهران با ترافیک سنگین و پر حجم مواجه است.

 وی در پایان از رانندگان خواست با پرهیز  از عجله و شتاب به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.