| کد خبر: 193387 |

◄ رانندگان فعال، لاستیک با نرخ مصوب دریافت می‌کنند

با اجرا طرح تشویق در حوزه حمل کالای اساسی رانندگان فعال، لاستیک با نرخ مصوب دریافت می‌کنند.

تین نیوز

با اجرای طرح تشویق در حوزه حمل کالای اساسی رانندگان فعال، لاستیک با نرخ مصوب دریافت می‌کنند. رانندگان مشمول طرح باید، سه فقره بارنامه کالای اساسی یا سه هزار کیلومتر کارکرد در این حوزه داشته باشند

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد قبله گفت: با تصمیم معاونت بازرگانی داخلی، طرح ویژه تشویق رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا‌های اساسی اجرایی شد.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در قالب این طرح که با هدف سرعت بخشی به تخلیه کالا‌های اساسی وارداتی از گمرکات اجرایی می‌شود، مقرر است، خودرو‌های فعال در این حوزه با نرخ مصوب، لاستیک سنگین دریافت کنند.

وی در توضیح طرح مذکور اضافه کرد: این طرح تحویل لاستیک با نرخ مصوب به ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا‌های اساسی، خودرو‌های سنگینی را در بر می‌گیرد که حداقل سه فقره بارنامه کالای اساسی از بندر امام به همه نقاط کشور را داشته باشند یا کیلومتر کارکرد آن‌ها در این حوزه به سه هزار کیلومتر برسد.

به گفته وی این طرح با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اجرایی می‌شود. لاستیک‌های تحویلی با ارز ۴۲۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

معاون بازرگانی داخلی پیشتر از واردات اقلام اساسی مورد نیاز خبر داده و تاکید کرده بود هیئتی از این معاونت برای تعیین تکلیف اقلام دپو شده در گمرکات به بندر امام اعزام خواهند شد و هیچ کمبودی از این منظر متوجه کشور نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.