| کد خبر: 188654 |

◄ تجربه سیل اخیرنشان داد، اتحاد و عمل، هر غیرممکنی را ممکن می‌سازد

به رغم داشته‌ها و منابع محدود و دشواری و سختی کار سازمان، با تلاش، پشتکار و اتّحاد، این سازمان بتوان به رسالت خود جامه عمل بپوشاند و خدمات مناسبی را به عموم مخاطبان و کاربران جاده‌ای ارائه کند.

تین نیوز
وقوع سیل اخیر در اوایل سال‌جاری به رغم آسیب‌های فراوان به زیرساخت‌های جاده‌ای کشور، اتحاد، همت و عزم مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در سراسر کشور ثابت کرد.
 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر ورئیس این سازمان در نشست هم‌اندیشی معاونان راهداری و فنی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور با بیان این مطلب گفت:در یک ماه و نیم گذشته وقوع سیل به بیش از 14 هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی کشور آسیب وارد کرد و 3200 متر از پل‌های موجود در شبکه راه‌ها تخریب شد به‌طوری‌که 25 استان کشور برای مقابله با این بحران دخیل بودند، اما با وجود تمامی دشواری‌ها، صحنه‌هایی از عزم راسخ، همدلی و همنوایی مجموعه کارکنان این سازمان در مناطق سیل‌زده به تصویر کشیده شد که انتظار می‌رود در انجام فعالیت‌های سازمان و ارائه خدمت به هموطنان، این روحیه همچنان در سراسر کشور حفظ شود.
 
وی بر ضرورت تعامل شایسته معاونان راهداری و فنی در سراسر کشور تأکید کرد و اظهار داشت: معاونان راهداری، مسئولیت نگهداری راههای کشور و معاونان فنی، رسالت ساخت راه‌ها را برعهده دارند و آگاهی به وظایف هریک از این معاونت‌ها، تعامل مناسب،ایجاد تقسیم کار صحیح بین این دو معاونت، تبیین نقاط قوت وضعف متقابل دو معاونت یاد شده و اجتناب از روزمرّگی، منجر به تقویت بنیه و افزایش همکاری‌ها می‌گردد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود جهت ارائه خدمات مناسب و درخور به هموطنان را یادآور شد و به اهمیت ارتقای سطح سرویس در جاده‌ها، بهره‌گیری مناسب از منابع موجود، توجه به افکار عمومی، خواسته‌های کاربران جاده‌ای و مدیریت بهینه امکانات اشاره کرد.  

وی ابراز امیدواری کرد به رغم داشته‌ها و منابع محدود و دشواری و سختی کار سازمان، با تلاش، پشتکار و اتّحاد، این سازمان بتوان به رسالت خود جامه عمل بپوشاند و خدمات مناسبی را به عموم مخاطبان و کاربران جاده‌ای ارائه کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.