| کد خبر: 147143 |

تاکید فرماندار رودبار بر ایمن سازی جاده‌های کوهستانی شهرستان

فرماندار رودبار در نشست شورای ترافیک این شهرستان که با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، بر ایمن سازی مسیرعبور دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس تاکید کرد.

تین نیوز

فرماندار رودبار در نشست شورای ترافیک این شهرستان که با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، بر ایمن سازی مسیرعبور دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس تاکید کرد.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، میرغضنفری در این نشست با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم وتربیت باید تمام تمهیدات مربوط به تعلیم و تعلم در آموزشگاهها اندیشیده شود تاکید کرد: ایمن سازی و استفاده از علائم هشدار دهنده در مسیر تردد دانش‌آموزان باید جدی گرفته شود.

وی همچنین گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و کاهش آسیبهای جانی و مالی مربوط به نیروی انسانی درتصادفات، آموزش‌های لازم و ضروری مستمر و متوالی را در مدارس پیش‌بینی و اجرا نمائیم.

میرغضنفری با قدردانی از زحمات پلیس، عوامل راهداری، دستگاههای امدادی و دیگر متولیان، تعطیلات پایان تابستان و افزایش مسافرتها را یادآور شد و افزود: ترافیک این ایام که زندگی را بر مردم رودبار سخت کرده است باید مدیریت گردد.

فرماندار انجام خط کشی در جاده‌ها بویژه جاده‌های کوهستانی، نصب گاردریل و اجرای سیستم روشنایی و برداشتن پیچ‌های خطرناک را خواستار شد و افزود: نگرانی‌های جاده قدیم رشت قزوین در مسیرهای رودبار به رستم آباد و رستم آباد به امام زاده هاشم که در پی تصادفات فوتی و جرحی افزایش یافته است باید رفع شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم در این نشست از برنامه‌ریزی برای ارتقاء شبکه ایمنی راههای استان خبر داد و گفت: نقاط حادثه خیز گیلان شناسایی شده است و در برنامه رفع و رجوع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قرار دارد.

 

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.