| کد خبر: 127556 |

بازدید رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ازمناطق سیل زده آذربایجان شرقی

تین نیوز| اعضای کمیته ویژه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظوربررسی ابعاد وخسارت‌های وارده به مناطق سیل زده وارد استان آذربایجان شرقی شده و باتفاق معاون وزیر راه وشهرسازی که در سومین روز از سفر خود در منطقه به سر می برد و به همراه مسئولین استانی در بخش های سیل زده حضور یافتند.  

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، دراین بازدید مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ، گزارشی ازاقدامات انجام شده توسط بخش راهداری وتصمیمات اتخاذ شده و رسیدگی هرچه سریعتر جهت بهسازی و ترمیم زیرساخت های حمل و نقلی ، راهها و ابنیه آسیب‌ دیده ناشی از خسارت سیل درشهرستان‌های عجب شیر وآذرشهر ارائه کردند .

 

براساس این گزارش دراین بازدید، روستای چنار از توابع شهرستان عجب شیر که بیشترین آسیب را ناشی ازسیل اخیر متحمل شده است مورد رسیدگی ویژه قرارگرفته است و تصمیماتی در خصوص تخصیص اعتبارات موردنیاز در محل  اتخاذ گردید .

 

این گزارش حاکی است اعضای کمیته ویژه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قبل ازاین بازدید درجلسه‌ای باحضوراستاندار، معاونین استاندار و مدیرکل راه‌وشهرسازی استان آذربایجان شرقی به بررسی ابعاد و خسارت‌های مناطق سیل زده پرداختند .

 

گفتنی است 80 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین ونیمه سنگین و 15 دستگاه ماشین آلات سبک درمناطق سیل زده تاکنون استقراریافته و بالغ بر120 نفر نیروی راهدار جهت امداد رسانی به آسیب دیدگان از ساعات اولیه حادثه با حضور شبانه روزی وارد عمل شدند .

 

اضافه می نماید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.