| کد خبر: 102924 |

انتقال پروژه‌ها و اعتبارات راهداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

تین‌نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزو استان‌های برتر در بررسی تفکیک و نقل و انتقال حوزه راهداری به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده و بدون مشکل خاص این نقل و انتقال و تفکیک مسؤولیت‌ها انجام شده است.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اعلام این مطلب افزود: با تصویب انتقال مدیریت راهداری در شورای برنامه ریزی استان، از اول مهر ماه امسال کلیه وظایف و اختیارات راهدارای در سطح استان در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواهد بود.

محبت‌خواه تاکید کرد: این طرح بر اساس مصوبه شورای عالی اداری کشور با هدف ایجاد انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در نگهداری شبکه راه‌ها در سطح کشور در حال اجرا بوده و در استان اردبیل نیز پس از برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی و تعامل در فضای دوستانه و شفاف این انتقال صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه کلیه پرسنل شاغل در حوزه مدیریت راهداری انتقال می‌یابند گفت: کلیه اعتبارات مربوط به پروژه‌های تملک دارائی استانی، اعتبارات هزینه‌ای و کلیه قراردادها ومطالبات پیمانکاران انتقال می‌یابد. همچنین كلیه وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، امكانات، تجهیزات و ماشین آلات حوزه راهداری به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انتقال خواهد یافت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در آستانه عید غدیر خم ، طی برگزاری نشستی با حضور معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور، ماموریت‌های اداری و اجرایی مدیریت راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان رسما به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار خواهد شد.

وی در پایان با تقدیر و تشكر از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی كاركنان راهداری در سطح استان ، برای تمامی پرسنل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آرزوی موفقیت و بهروزی کرد و افزود: با انتقال راهداری شاهد نتایج مفیدی در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و مدیریت یکپارچه در نگهداری راه‌های استان‌ باشیم.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.