| کد خبر: 251913 |

چند سانتی‌ متر برف در تهران بارید؟

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: براساس دستگاه برف سنج تا این لحظه در تهران 10 سانتی متر برف باریده است.

تین نیوز

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: براساس دستگاه برف سنج تا این لحظه در تهران 10 سانتی متر برف باریده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، پدرام قودجانی افزود: به محض شروع برف در روز گذشته  شن پاشی و نمک پاشی انجام و ظرف نیم ساعت تا 45 دقیقه مشکلات برطرف شد. امروز هم تا ساعت 11:30 مناطق شمالی درگیر برف بودند و در حال حاضر هم بارش ها به صورت پراکنده است.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در چند نقطه شهر آب ماندگی داشتیم، گفت: این آب ماندگی هم به واسطه شیب خیابان و... بوده است که مشغول رفع هستیم.

قودجانی ادامه داد: در مناطق شمالی مانند دربند، ولنجک، پارک جمشیدیه و... که پای کوه هستند، نشست برف را داشته ایم که خدا را شکر برف روبی و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی تأکید کرد که شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و اگر مشکلی هم بود با سامانه 137 تماس بگیرند.

این مقام مسوول به دستگاه برف سنج در تهران اشاره کرد و گفت: در این لحظه دستگاه برف سنج نشان می دهد که 10 سانتیمتر برف در چند روز گذشته  در دربند باریده است البته سنسورهای این برف سنج در امامزاده داود نشان می دهد که 32 سانت برف باریده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.