| کد خبر: 206076 |

کارشناسی طرح کاهش آلودگی هوا برای تدوین طرح ترافیک جدید

معاون عمرانی استانداری تهران از کارشناسی و بررسی دقیق‌تر طرح کاهش آلودگی هوا و تدوین طرح ترافیک جدید مبتنی بر منافع شهروندان خبر داد.

تین نیوز

معاون عمرانی استانداری تهران از کارشناسی و بررسی دقیق‌تر طرح کاهش آلودگی هوا و تدوین طرح ترافیک جدید مبتنی بر منافع شهروندان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، تقی زاده در پایان نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در پی نارضایتی شهروندان از طرح کاهش آلودگی هوا در شهریور ماه امسال مطالبه شهرداری تهران در خصوص نحوه و جایگزینی اجرای این طرح اجرا شد و نهایتا مقرر شد شهرداری طرح جایگزین را تقدیم کند.

وی افزود: مقرر بود شهرداری تهران با آسیب شناسی این طرح جایگزین مناسبی را تدوین کند و در این راستا فرصت چند ماه به شهرداری تهران داده شد.

وی ادامه داد: طرح ترافیک جدید باید چند وجهی باشد و جنبه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی را در نظر بگیرد و علاوه بر آن منافع شهروندان را نیز در تدوین طرح جدید در نظر بگیرد.

وی تاکید  کرد: آن چه که مردم عمدتا از طرح کاهش آلودگی هوا یا طرح ترافیک در ذهن دارند کسب درآمد برای شهرداری تهران است این در حالیست که کاهش آلودگی هوا باید اصلی ترین هدف در اجرای چنین طرح‌هایی باشد لذا نحوه اخذ عوارض باید مبتنی بر منافع شهروندان باشد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که برای تدوین طرح ترافیک جدید مقرر شد جلساتی مشترک میان شهرداری تهران ، محیط زیست و پلیس راهور و اداره کل دفتر فنی استانداری تهران برگزار شود افزود: قطعا در این جلسات ابعاد مختلف طرح کاهش آلودگی هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد و کارشناسی دقیق تری بر روی این طرح انجام خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.