| کد خبر: 191130 |

◄ ​ افزایش ایمنی محور دماوند- فیروزکوه با حذف عوامل بصری خطر آفرین

با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده ای، بالغ بر صد دستگاه تابلو تبلیغاتی LED غیر مجاز در محور پرتردد دماوند- فیروزکوه و حاشیه راههای شهرستان دماوند جمع آوری گردید.

تین نیوز

با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده ای، بالغ بر صد دستگاه تابلو تبلیغاتی LED غیر مجاز در محور پرتردد دماوند- فیروزکوه و حاشیه راههای شهرستان دماوند جمع آوری گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، یاسر بوداغی رئیس اداره دماوند از جمع آوری بیش از 100 دستگاه تابلو تبلیغاتی  LEDغیر مجاز در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

یاسر بوداغی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند در این خصوص گفت: وجود تابلوهای تبلیغاتیLED غیر مجاز، به دلیل ویژگی هایی نظیر پخش نور، تصاویر و حروف متحرک توجه رانندگان را جلب و ایمنی عبور و مرور را به مخاطره می اندازد.

وی افزود: افزایش این تابلوها در مسیر پرتردد دماوند- فیروزکوه موجب اخلال در تردد وسایل نقلیه و به مخاطره افتادن ایمنی عبور و مرور شد که این اداره با لحاظ موارد قانونی نسبت به جمع آوری آن اقدام نمود.

بوداغی افزود: علاوه بر این محور، تابلوهای LED غیرمجاز در حاشیه راه های شهرستان دماوند، نظیر آبسرد، سربندان، جابان، آرش کمانگیر و غیره نیز جمع آوری گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند گفت: این امر مطابق ضوابط آیین نامه ایمنی راههای کشور و در راستای اجرای مادتین 6،7 و 17 قانون اصلاح ایمنی راه ها و راه آهن و با دستور قضایی و با حضور ضابط قضایی صورت پذیرفت. 

وی در پایان گفت : اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای، بالغ بر 100 دستگاه عوامل بصری خطر آفرین و غیر مجاز را با ارسال دو اکیپ راهداری، شامل دو دستگاه گشت راهداری و 10 نفر راهدار غیور و زحمتکش، طی دو مرحله در تمامی حوزه استحفاظی این اداره را جمع آوری کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسام 0 0

    با سلام
    شهرهای دماوند و فیروزکوه همچون بومهن نیاز مبرمی به کمربندی دارند تا خودروهایی که از تهران به قائمشهر و بالعکس در حرکتند نیاز به ورود به شهر را نداشته باشند، مخصوصا شهر دماوند که گاهی خروج از آن یک ساعت طول می‌کشد.