| کد خبر: 180299 |

◄ ​ آزادسازی حریم بزرگراه رودهن - دماوند

حریم بزرگراه رودهن-دماوند ​ آزادسازی شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند، از آزادسازی 25 مورد تجاوز به حریم بزرگراه رودهن-دماوند محدوده مهرآباد، گلاهک و چناران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران؛ یاسر بوداغی گفت: با استناد مواد ۶، ۷ و ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، رعایت حریم قانونی راه برای تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: چنان‌چه افراد حقیقی و حقوقی بدون مجوز، انجام به هرگونه عملیاتی در حریم قانونی 38 متر و حریم استحفاظی به شعاع ۱۰۰ متر، درمجموع ۱۳۸ متر از آکس جاده به طرفین نمایند، عوامل راهداری براساس قوانین مذکور و با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری تجهیزات و تخریب مستحدثات اقدام خواهند کرد.

بوداغی گفت: در همین راستا اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند جهت روان‌سازی تردد و حفظ جان هم‌وطنان پس از اخذ دستورات قضایی و با هماهنگی کلانتری مهرآباد نسبت به تخریب و پاک‌سازی 25 مورد تخلفات که شامل ساخت‌وساز، تاسیسات و سایر موارد غیرمجاز در حریم بزرگراه رودهن-دماوند محدوده مهرآباد، گلاهک و چناران اقدام و محورهای فوق آزادسازی شد.

وی گفت: پاک‌سازی و رفع تجاوز به حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در دستور کار جدی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند قرار و در روزهای آتی نسبت به اجرای دیگر احکام قضایی، اقدام خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.