| کد خبر: 244713 |

◄ احیا ریل ایرانیان و تعریف مگا پروژه سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی

شرکت احیا ریل ایرانیان به عنوان شرکت پیشتاز در زمینه سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی مفتخر است که در طی دو سال اخیر اقدام به تعریف مگا پروژه سرمایه گذاری در تمام زنجیره ارزش صنعت حمل و نقل ریلی نموده است.

تین نیوز

معاون بازرگانی و بازاریابی شرکت احیا ریل ایرانیان گفت: شرکت احیا ریل ایرانیان به عنوان شرکت پیشتاز در زمینه سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی مفتخر است که در طی دو سال اخیر اقدام به تعریف مگا پروژه سرمایه گذاری در تمام زنجیره ارزش صنعت حمل و نقل ریلی نموده است.

به گزارش تین نیوز، مهدی شیخی در حاشیه مراسم بهره برداری از ۳۱۹ ناوگان ریلی که روز گذشته انجام شد، افزود: این سرمایه گذاری ها در زمینه خرید واگن، خرید لکوموتیو ، احداث مرکز تعمیراتی، تولید چرخ و محور و … بوده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۰، با عقد قرارداد و استفاده از ظرفیت تمام‌ تولیدکنندگان واگن باری در کشور، بیش از ۳۴۷ دستگاه واگن باری لبه بلند خریداری شده که از این تعداد ۱۵۰ دستگاه از واگن ها در سال ۱۴۰۱ تحویل شرکت شده است و در حال حاضر نیز ۹۸ دستگاه واگن آماده تحویل بوده و طی هفته های آتی تحویل شرکت داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سرمایه گذاری 650 میلیارد تومانی تجارت کوشش سپاهان در زمینه خرید واگن

شیخی تاکید کرد: همچنین با توجه به برنامه ها و قراردادهای منعقد شده، ناوگان ریلی شرکت در فاز اول تا انتهای سال جاری به ۱۰۰۰ دستگاه خواهد رسید و در مراحل بعدی نیز طرح توسعه با خرید سایر انواع ناوگان ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز، مراسم بهره برداری از ۳۱۹ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش تقریبی 1000 میلیارد تومان (۹۴۶ میلیارد تومان) روز گذشته (13 تیر) با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل راه آهن و مدیران بخش خصوصی ریلی در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با اشاره به ارائه طرحی به هیئت دولت در جهت بهبود وضعیت حمل و نقل گفت: عمده تمرکز ما بر توسعه حمل و نقل ریلی است.

وی همچنین بر توانمندی تولیدکنندگان داخلی در ساخت واگن، زیرساخت و حتی لکوموتیو تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت‌ های فولاد مبارکه، البرز نیرو، حمل‌ و نقل چند وجهی مپنا، پرتو بار فرابر خلیج فارس، احیا ریل ایرانیان، تجارت کوشش سپاهان، سینا ریل پارس، توکا کشش، پارسیان ریل شرق، سپهر زاوه طوس، سپهران ریل راسا، حمل‌ و نقل ریلی رجا و راه‌ آهن 13 شرکت سرمایه‌ گذار این  تعداد ناوگان هستند که همه آنها در کارخانجات مپنا لکوموتیو، واگن پارس مپنا، فولاد درخشان، واگن‌ سازی کوثر اصفهان، ایریکو، پلور سبز، نوین صنعت رجا و و کارخانجات بازسازی شده کرج آماده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.