| کد خبر: 263431 |

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌ های حمل و نقل شهرداری‌ های کشور منصوب شد

سومین مجمع عمومی اتحادیه سازمان های حمل و نقل بار شهرداری های کشور برای انتخاب اعضای هیأت مدیره این اتحادیه برگزار شد.

تین نیوز

سومین مجمع عمومی اتحادیه سازمان های حمل و نقل بار شهرداری های کشور برای انتخاب اعضای هیأت مدیره این اتحادیه برگزار شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، این مجمع با حضور معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و امور فنی این سازمان ، مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور و مدیران سازمان های حمل و نقل بار شهرداری های کشور در این سازمان برگزار شد.

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور و سرپرست اتحادیه سازمان های حمل و نقل بار شهرداری کشور ضمن خیر مقدم به مدعوین و اعضای مجمع، گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص اتحادیه حمل و نقل بار را بیان کرد.
  
در این مجمع با اعلام نمایندگی از سوی مدیران سازمان های حمل و نقل بار شهرداری های شرکت کننده و اخذ رأی ، آرش نعمتی از شیراز ، رضا کرمی از کرمانشاه، علی اصغر آرمیده از ساوه ، خلیل شعبانی از قرچک، حمید رضاحیدری پور از بندرعباس به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره اتحادیه و حسین محمد کاظمی از نسیم شهر به عنوان بازرس اتحادیه حمل و نقل بار شهری به مدت دوسال انتخاب شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در ادامه و پس از انتخاب اعضای هیأت مدیره ، اعضای جدید  به ریاست انوشه معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به قید فوریت اولین جلسه هیأت مدیره را برگزار و طی آن محمدحسین سیف السادات را به عنوان مدیرعامل اتحادیه انتخاب کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • طارق بدوی 0 0

    با سلام به تمام مسئولين محترم، آقايون خواهشأ يفكري بحال ما رانندگان بکنید به والله خیلی داره به قشر ما ظلم میشه هیچکس حق راننده رو نمیده با این همه گرونی و بدبختی کرایه خاور با مسافت 800کیلومتر رو 4تومان اعلام بار میکنن خواهشأ یه تعرفه با قیمت مناسب اعلام کنید