بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

رویداد بریکس آغاز شد

مجمع بین المللی مالی و اقتصادی بریکس امروز در مسکو آغاز می شود.

رویداد بریکس آغاز شد
تین نیوز

مجمع بین المللی مالی و اقتصادی بریکس امروز در مسکو آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجمع بین المللی مالی و اقتصادی بریکس روز دوشنبه در ۲۷ ماه مه (۷ خرداد ماه) در مسکو افتتاح می شود و حدود ۷۰۰ مهمان از سراسر جهان را گرد هم می آورد.

ده ها هزار شرکت کننده به صورت آنلاین به این رویداد متصل خواهند شد. وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، مدیران شرکت ها و کارشناسان درباره ایجاد ابزارهای مالی مستقل در چارچوب بریکس و توسعه تجارت در میان تحولات جهانی بحث خواهند کرد.

به گفته کمیته سازماندهی مجمع، قطعنامه ای در مورد فعالیت های جدید پرداخت، تسویه و انتشار کشورهای عضو انجمن به تصویب خواهد رسید.

برگزارکنندگان همچنین خاطرنشان کردند که اهداف اصلی این رویداد، ترویج ورود آرام کشورهای بریکس به بازارهای جدید، تجارت و سرمایه گذاری متقابل همچنین تقویت روابط بین محافل تجاری، دولت ها و جوامع خواهد بود.

توافقنامه همکاری بین پارلمانی بین کشورهای بریکس و شرکای آنها، قراردادهای سرمایه گذاری عمده بین شرکت هایی از روسیه، برزیل، مصر، هند، ایران، چین، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، اتیوپی و آفریقای جنوبی نیز برنامه ریزی شده است.

نمایندگان تعدادی از کشورهایی که عضو بریکس نیستند - الجزایر، مصر، یمن، فلسطین، پرو، تونس - نیز در این مجمع شرکت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.