| کد خبر: 271545 |

توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور

توسعه فناوری های قیر و آسفالت با مشارکت دانش بنیان ها

تین نیوز

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: با هدف استفاده از دانش بومی در صنعت نفت و گاز ایران، و برای بهره مندی بیشتر از توان علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان در این حوزه، تفاهم نامه ای بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد به امضا رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اکبر دادخواه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک علمی پژوهشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد، با بیان اینکه این تفاهم نامه با هدف رفع چالش ها و معضلات صنعت قیر و آسفالت از طریق همکاری های پژوهشی و تولیدی منعقد شده است، اظهار کرد: تمرکز بر فاز اجرایی پروژه های نظری است چرا که عملگرایی در این عرصه آثار ملموسی در توسعه و رشد پایدار کشور به ارمغان می آورد.

دادخواه افزود: عملگرایی بارها مورد توصیه و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و در ترسیم نقشه راه ما نیز کمک شایانی کرد. ضمن آنکه با توجه به احیا سطح تعاملات میان دو مجموعه روی حمایت وزارت راه و شهرسازی نیز در تحقق این امر حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی با بیان اینکه البته در حال حاضر نیز همکاری های سازنده ای میان دو مجموعه شکل گرفته و تفاهمنامه های مشترک متعدد با تمام زیرمجموعه های وزارت راه به امضا رسیده است، اظهار کرد: اخیرا پیشنهادی مبنی بر راه اندازی یک واحد اداری برای تولید محتوای آموزشی  و تخصصی در راستای فعالیت های شرکت  مطرح شد، از آن جایی که حفظ رضایت مشتری و ذی النفعان از اولویت های اصلی است موضوع راه اندازی این واحد با هدف ترسیم چشم انداز کارشناسی شده برای مشتریان و ذی النفعان در دستور کار قرار گرفت.

دادخواه با تاکید بر حفظ سرمایه انسانی در کشور تصریح کرد: با تربیت نیروی عملیاتی می توان در جهت حفظ سرمایه انسانی کشور و نخبه گرایی حرکت کرد و در بحث اشتغال و اجرای مسئولیت تسهیل گری کرد. در همین زمینه با تکیه بر ظرفیت های موجود همچون تنوع جغرافیایی و در راستای ارتقا عملکرد مسئولیت های اجتماعی طرح هایی در نظر گرفته است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.