| کد خبر: 267970 |

◄ اعطای لوح و تندیس " برند ملی، اعتماد ملی " به مدیرعامل مترا

در مراسم اختتامیه از دکتر اصغر مخلوقی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور مترا در قالب اعطای لوح و تندیس " برند ملی، اعتماد ملی " به واسطه سابقه درخشان و موفق در پروژه های مرتبط با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، قدردانی به عمل آمد.

تین نیوز

 سومین کنگره سراسری « برند ملی، اعتماد ملی » با رویکرد تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران و با مشارکت وزارت ارتباطات، سازمان مدیریت صنعتی، دستگاه های اجرایی و دانشگاهی کشور در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسین مشاور مترا، در این گردهمایی بیش از 100 برند ملی کشور به همراه مقامات و مدیران ارشد بخش های خصوصی و دولتی، کارآفرینان و اصحاب رسانه حضور به هم رسانیدند.

هدف از برگزاری این کنگره، تلاش در جهت تسهیل و رفع موانع تولید کشور، هدایت سرمایه های خرد مردم به سمت تولید، خرید کالاها و خدمات داخلی و همچنین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و خانواده های معظم شهدا بود.

حضور مهندسین مشاور مترا در این رویداد تاکید مجددی بر پیمودن راه امام راحل(ره) و کوشش برای آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران در حوزه های مهندسی بود.

در مراسم اختتامیه از دکتر اصغر مخلوقی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور مترا در قالب اعطای لوح و تندیس " برند ملی، اعتماد ملی " به واسطه سابقه درخشان و موفق در پروژه های مرتبط با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، قدردانی به عمل آمد.

یادآوری می شود در دوره چهارم انقلاب صنعتی که به عصر برند تعبیر می گردد، بخش عمده ای از درآمد سرانه و تولید ناخالص ملی کشور های توسعه یافته را حقوق ناشی از مالکیت فکری و معنوی برند های آن ممالک تشکیل می دهند در نتیجه برگزاری چنین گردهمایی هایی در راستای تقویت برند های داخلی و صاحب سبک کشور و ارتقای نظام مالی مؤثر است.

برای دیدن فیلم این مراسم در اینستاگرام اینجا را کلیک کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.