| کد خبر: 257160 |

◄ مشتریان مشهور خودروی جوان پسند 2.5 میلیاردی را بشناسید

اولین سری خودروی چینی با برند تاگا که 2.5 میلیارد قیمت گذاری شده است به مشتریان مشهوری مثل وحید شمسایی بازیکن اسطوره ای فوتسال ایران و امیرعباس گلاب خواننده تحویل شد.

تین نیوز

اولین سری خودروی چینی جوان پسند با برند تاگا که 2.5 میلیارد قیمت گذاری شده است به مشتریان مشهوری مثل وحید شمسایی بازیکن اسطوره ای فوتسال ایران و امیرعباس گلاب خواننده تحویل شد.

به گزارش تین نیوز، بازار خودروهای آفرود در ایران داغ و پررونق است البته به شرط آن که برای خرید این خودروها پول کافی داشته باشید. چینی ها در شرایط تحریم و نبود امکان واردات خودروهای غربی در این بازار حرف اول و آخر را می زنند.

 تازه ترین محصولی که این روزها وارد بازار ایران شده نیز یک پیکاپ چینی است که ظاهر جوان پسند و متفاوتی دارد. نکته قابل توجه درباره این خودرو قیمت 2.5 میلیاردی آن است. این قیمت قطعا تحت تاثیر شرایط تحریمی قرار دارد و به احتمال فراوان این خودرو در کشورهای دیگر با قیمتی نازل تر به فروش می رسد.

تاگا

هوشمندی شرکت ایرانی وارد کننده این خودرو نیز نکته قابل توجه دیگر درباره این پیکاب است. شرکت پادرا خودرو برای رونمایی از این محصول مشتریان مشهوری را به مراسم دعوت کرده است.

حضور وحید شمسایی بازیکن و مربی اسطوره ای فوتسال ایران که از چهره هاش مشهور و محبوب ورزش کشور به شمار می رود در تبلیغ و معرفی این پیکاپ تاثیر به سزایی خواهد داشت. علاوه بر شمسایی، مدیران شرکت پادرا خودرو به سلبریتی های هنری نیز توجه داشته و امیر عباس گلاب را به مشتریان این خودرو افزوده بودند.

پیش بینی می شود این خودرو از سوی طرفداران خودروهای آفرود که در ایران هر روز بر شمار آنها اضافه می شود، مورد استقبال قرار گیرد.

مشخصات فنی آفرود پرقدرت چینی تازه وارد به بازار ایران

پادرا تاگا ،  پیکاپ قدرتمند چینی با دو دیفرانسیل است که 227 اسب بخار توان پیشرانه آن است. این خودرو مناسب آفرود را می توان به ‌نوعی نسخه چینی ایسوزو D-Max دانست. این خودرو توسط شرکت پادران خودرو عرضه می ‌شود. این پیکاپ 2050 کیلوگرمی 5.66 متر طول دارد و با استفاده از یک موتور 1.8 لیتری توربو می ‌تواند 310 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

شرکت صنایع خودروسازی پادرا فعالیت خود را از ابتدای دهه 90 با محصولات تاترا آغاز کرد و جزو تازه واردان به حوزه خودروسازی محسوب می شود.

تاگا که در روزهای اخیر رسما وارد بازار خودرو ایران شد در نسخه ابتدایی که سال گذشته توسط این شرکت معرفی شد، علاوه بر موتور قدرتمند، امکانات رفاهی بسیار خوبی نیز در اختیار سرنشینان قرار می‌ داد که ازجمله مهم ‌ترین آن‌ ها می ‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک با تنظیم دستی به همراه دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، مالتی مدیا لمسی مجهز به سیستم ناوبری، ضبط، بلوتوث و 4 بلندگو، دوربین دید 360 درجه، کروز کنترل، رادار رانندگی بین خطوط و.. اشاره کرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.