| کد خبر: 256602 |

◄ کاهش تولید لاستیک کامیون در شرکت آرتاویل تایر طی اردیبهشت 1402

طبق گزارشهای منتشر شده در کدال، شرکت آرتاویل تایر در اردیبهشت ماه سال 1402 لاستیک کامیون و اتوبوس کمتری نسبت به فروردین ماه تولید کرده است.

تین نیوز

بررسی گزارش های مالی شرکت آرتاویل تایر حاکیست این شرکت در اردیبهشت ماه سال 1402 لاستیک کامیون کمتری نسبت به فروردین ماه تولید کرده است.

به گزارش تین نیوز، کاهش تولید اقلام و کالاهای مرتبط با حوزه حمل و نقل حتی اگر به صورت مقطعی و کوتاه مدت باشد چندان برای فعالان این بخش خوشایند نیست.  قیمت کالاهایی همچون لاستیک کامیون این روزها در سطحی قرار دارد که با اندکی کاهش تولید نیز خطر بروز افزایش قیمت و گرانی افسارگسیخته این اقلام وجود دارد.

در این شرایط بر اساس گزارش های منتشر شده در سامانه کدال طی اردیبهشت ماه امسال شاهد کاهش تولید لاستیک کامیون در شرکت آرتاویل تایر، یکی از تولیدکنندگان مهم لاستیک  ماشین های سنگین در کشور، بوده ایم.

طبق آخرین گزارش منتشر شده  از سوی آرتاویل تایر در کدال،  تولید تایر باری و اتوبوسی بایاس در دومین ماه بهار 1402 بالغ بر ۹۲ تن بوده است که در مقایسه با تولید ۲۳۰ تنی این محصولات در فروردین امسال، کاهش 138 تنی به ثبت رسیده است.

این گزارش حاکیست تولید تایر وانتی بایاس نیز در این شرکت طی اردیبهشت ماه 1402 بالغ بر 84 تن بوده است که در مقایسه با تولید 280 تنی فروردین ماه ، این محصول نیز با کاهش 196 تنی مواجه شده است.

شایان ذکر است؛ آرتاویل تایر در اردیبهشت ماه امسال 127 تن تایر باری و اتوبوسی بایاس به فروش رسانده که قیمت هر تن از این محصولات به طور میانگین ۹۰۹,۷۰۰,۷۸۷ ریال بوده و از این محل ۱۱۵,۵۳۲ میلیون ریال درآمد عاید این شرکت شده است.

مجتمع صنعتی آرتاویل تایر به عنوان بزرگترین شرکت لاستیک سازی شمال غرب کشور شناخته می شود و کارخانه آن در شش کیلومتری شهر اردبیل قرار دارد. محصولات آرتاویل با نام تجاری (گلدستون) به بازار عرضه می شود و سهم بازار این شرکت در تامین لاستیک ایران حدود 13 درصد است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.