| کد خبر: 240375 |

امارات به کارخانه داران ایرانی زمین مجانی می دهد

امارات متحده عربی شهرکی صنعتی احداث و اعلام کرده است هرکسی که در ایران کارخانه داشته است می‌ تواند در این شهرک زمین مجانی بگیرد.

تین نیوز

این روزها تب مهاجرت داغ شده و ایرانی‌ها بیش‌از پیش در تلاش برای یافتن محل جدیدی برای آغاز زندگی تازه هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبر آنلاین، این موضوع از سال‌ ها پیش خصوصا در میان نیروهای متخصص و افراد تحصیل کرده وجود داشت؛ اما طی چند سال اخیر، کارفرمایان و سرمایه‌ داران که زمانی ایران را بهترین محل برای فعالیت اقتصادی می‌ دانستند، به صف متقاضیان مهاجرت پیوسته‌ اند.

در همین راستا کشورهای همسایه ایران نیز در رقابت با یکدیگر هستند تا کارفرمایان و سرمایه‌ داران ایرانی را جذب کنند.

در همین رابطه، حمید حسینی،  عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: «امارات متحده عربی شهرکی صنعتی احداث و اعلام کرده است هرکسی که در ایران کارخانه داشته است می‌ تواند در این شهرک زمین مجانی بگیرد، جالب اینجاست به‌محض امضای قرارداد بانک ۹۰ درصد هزینه‌ ها را تسهیلات می‌دهد تا فرد آنجا کار تولیدی کند. می‌گویند شما که تجربه کار در ایران را دارید، بیایید اینجا کار کنید و همه چیز برایتان مهیاست.»

او در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه پیش‌ازاین «امارات اصلا درصدد تولید نبود، این کشور جایی برای ترانزیت و صادرات مجدد بود»، افزود: امارات برای بردن کارآفرینان ایرانی برنامه‌ ریزی کرده و قول اقامت می‌دهد.

به گفته حسینی حتی در صورت احیای برجام هم الزاما نمی‌توان امیدی به بهبود وضعیت کسب‌ و کار داشت؛ زیرا بخش مهمی از ناامیدی، نبود ثبات در کشور است.

او دراین‌باره می‌گوید: «جامعه آرامش می‌ خواهد، اینکه سیاست‌ گذار مدام به دنبال فیلترینگ و ... باشد و هر روز با یک بخشنامه امنیت روانی جامعه را به هم بریزد، خود یک بحران است.»

به‌جز امارات، سایر کشورهای همسایه ایران نیز از این فرصت برای جذب سرمایه‌ داران تلاش می‌کنند. ترکیه یکی دیگر از مقاصد اصلی مهاجرت در میان کشورهای همسایه ایران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فریال 4 0

    چطوری میتونیم برای مهاجرت و همکاری با امارات، ارتباط بگیریم،برای شروع باید حضوری بریم یا باید ثبت نام کنیم از چه طریقی؟؟