| کد خبر: 239563 |

رپرتاژآگهی

◄ آیا دوج الون مارس متعلق به ایلان ماسک است؟

دوج کوین ، یک نوع ارز دیجیتالی است که ارزش چندین میلیاردی دارد و جزو ارزهای دیجیتال معروف به شمار می رود. در حقیقت دوج کوین صرفاً جهت خنده و شوخی ساخته شده بود اما امروزه به قدری پیشرفت کرده است که افراد بزرگی مانند ایلان ماسک از طرفداران و حمایت کنندگان آن هستند.ب

تین نیوز

ایلان ماسک از جمله افرادی می باشد که برای بهبود دوج کوین برنامه ریزی کرده است. از جمله ارزهای دیجیتالی که در بین کاربران ایرانی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است این ارز دیجیتال است. البته علاقه به خرید این ارز دیجیتال در بین کاربران خارجی نیز وجود دارد. همچنین در مورد محبوبیت دوج کوین می  توانیم به داشتن رتبه خوب در بازارهای ارز دیجیتال اشاره کرد. قیمت بسیار پایین ارز دیجیتال دوج باعث شهرت بیشتر آن در بین سرمایه گذاران شده است.

اما نمی توان گفت تنها به دلیل داشتن رتبه خوب و قیمت مناسب است که مورد توجه کاربران و سرمایه گذاران قرار گرفته است چرا که بیشتر سرمایه گذاران یا کاربران به دلیل خود ارز دیجیتال دوج و هدف آن است که علاقه  مند به خرید آن هستند. از جمله ثروت اصلی ارز دیجیتال دوج که باعث شده است شخصی به نام ایلان ماسک از آن حمایت کند چیزی به نام جامعه خوب است که بسیاری از ارز های دیجیتال موجود در بازار ارزهای دیجیتال از آن بهره ای نبرده اند. اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال دوج را تعریف کنیم باید بگوییم که نام اختصاری آن DOGE بوده و و مانند دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین است اما تفاوت های بسیار زیادی با ارزهای دیجیتال دیگر دارد و از جمله تفاوت های آن می توان به هدف ساخت اشاره کرد. در سال ۲۰۱۳ وقتی برای اولین بار قیمت هر واحد بیت کوین افزایش پیدا کرد باعث شهرت این ارزهای دیجیتال در جهان شد و جهان نگاهی جدی به تمامی ارزهای دیجیتال پیدا کرد.

دلایل محبوبیت دوج کوین

Picture2

دوج کوین مانند هر ارز دیجیتال دیگری با مشکلات و چالش  های بسیار زیادی روبرو بوده است اما توانسته است جزو ارزهای دیجیتال معروف به شمار رود و حامیان بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. در میان کاربران اینترنتی کمتر کسی وجود دارد که ارز دیجیتال دوج را نشناسد. محبوبیت این ارز دیجیتال در همان سال ورود خود پدیدار شد و بسیاری از افراد درست یک ماه بعد از معرفی این ارز دیجیتال جزو طرفداران محبوب ارز دیجیتال دوج شدند. یک ماه بعد از معرفی وب سایت رسمی، این ارز دیجیتال با بیشتر از یک میلیون بازدید مواجه شد. شهرت و محبوبیت این ارز دیجیتال تا آن جایی رسیده است که بسیاری از طرفداران ارز دیجیتال، لوگو دوج کوین را بر روی وسایل شخصی خود چاپ کرده اند. از جمله دلایل محبوبیت این میم کوین می  توان به نام و لوگوی بامزه آن اشاره کرد.

در حقیقت لوگوی این ارز دیجیتال بسیار بامزه است و توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کند و یکی از کارشناسان طنز معتقد است که نام و لوگوی ارز دیجیتال باعث جذب افراد و کاربران به سمت آن شده است و به همین دلیل است که نام آن پول خودمانی می باشد. از دیگر دلایل محبوبیت یافتن این ارز دیجیتال می توان به عرضه آن درست در زمان مناسب اشاره کرد. در زمانی که قیمت بیت کوین روند نزولی داشت و بحث بر سر ممنوع بودن معامله کردن بیت کوین در کشوری مانند چین بالا گرفته بود در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و مورد توجه افراد سرمایه گذار قرار گرفت. دقیقاً در زمانی که بیت کوین ارزش خود را از دست داد قیمت این ارز دیجیتال چندین درصد رشد پیدا کرد. از طرف دیگر این ارز دیجیتال در پرداخت های کوچک و حمایت  های مالی نقش بسیار زیادی را بازی می کند. 

بلاک چین و نحوه استخراج دوج کوین

Picture3

دوج کوین ، مانند همه ارزهای دیجیتال الگوریتم خاصی دارد و بر اساس همان الگوریتم کار می کند. وجود ماینر هایی که ارز دیجیتال دوج بر روی آن متکی است موجب تایید تراکنش ها می شوند و قدرت پردازش سخت افزارهای این ارز دیجیتال آنقدر بالا است که جلوی هرگونه تخلف و تقلب را می  گیرد. بعد از تایید شدن تراکنش ها توسط اعضای شبکه، آن تراکنش هایی که پذیرفته می شوند باید در یک محل به نام مم پول برای تایید شدن منتظر بمانند. برای درک بهتر استخراج این ارز دیجیتال بهتر است مثالی بزنیم. تصور کنید که مم پول یک ایستگاه اتوبوس می باشند و مسافرانش همان تراکنش ها هستند و باید منتظر اتوبوس بمانند تا با آمدن اتوبوس به مقصد اصلی برسند که همان تایید شدن تراکنش ها است. ماینرها همان رانندگان اتوبوس بوده که هدف آنها جذب مسافران است.

نقش اتوبوس  ها نیز بلاک است که در شبکه ارز دیجیتال وجود دارد. توجه داشته باشید که یک مسافر می تواند در چندین اتوبوس بنشیند اما این قوانین در دنیای واقعی وجود ندارد. می توانیم به طور واضح در مورد ارز دیجیتال بگوییم که یک تراکنش امکان انتخاب شدن از طرف چند ماینر یا استخراج کننده را دارد و می  تواند در بلاک هر یک از این ماینر ها قرار داشته باشد. مقصدی که مسافران در آن می  نشینند و منتظر حرکت اتوبوس هستند در حقیقت همان مقصد تایید شدن تراکنش ها است. بلاک چین در زبان ساده یک دفترچه  دیجیتالی می باشد که اطلاعات آن بین همه عرضه می شود ولی هیچ کس نمی تواند اقدام به انکار کردن صحت و راستی چیزی کند که بر روی بلاک چین وجود دارد چرا که همه افراد یک نسخه از همان چیزی که بر روی بلاک وجود دارد را دارند. 

نحوه خرید دوج کوین در ایران

Picture4

اگر در ایران تمایل به خرید دوج کوین دارید بهترین روش برای خرید مراجعه کردن به سایت صرافی ارز دیجیتال است. کاربران ارز دیجیتال در داخل کشور از دو روش برای خرید ارز دیجیتال استفاده می کنند. اولین روش خرید مستقیم دوج با استفاده از کارت بانکی و پول ملی از سایت  های ایرانی است. دومین روش خرید تتر یا همان بیت کوین است. شما این کار را می توانید با استفاده از ریال از سایت های ایرانی انجام دهید و بعد از خرید بیت کوین باید آنها را به دوج کوین تبدیل کنید اما برای تبدیل آنها باید به صرافی های خارجی مانند کوکوین مراجعه کنید. برای پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال ایرانی می توانید عبارت خرید ارز دیجیتال دوج را در داخل گوگل سرچ کنید با این کار چندین صرافی ارز دیجیتال ایرانی در گوگل بالا می آورد که در آن امکان خرید خرید دوج الون مارس را با استفاده از ریال دارید.

اما در هنگام ورود به سایت صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید در داخل آن ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید این ارز دیجیتال به صورت مستقیم با استفاده از کارت بانکی کنید. اما توجه داشته باشید که در هنگام خرید با سایت های کلاهبردار مواجه نشوید. اما معمولاً وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل مشاهده می کنید معتبر هستند ولی ممکن است در کیفیت خدماتی که ارائه می دهند یا در قیمت با یکدیگر تفاوت داشته باشند مثلاً ممکن است صرافی ارز دیجیتال ایرانی وجود داشته باشد که نسبت به دیگر صرافی  ها نقدشوندگی بهتری داشته باشد یا ممکن است پشتیبانی بهتری داشته باشد. اما بهتر است فقط به گوگل اتکا نکرده و قبل از اینکه اقدام به خرید این ارز دیجیتال در صرافی ایرانی کنید نسبت به اعتبار آن اطمینان خاطر حاصل کنید.

همه چیز درباره دوج الون مارس

دوج الون مارس ، در حقیقت یک میم کوین بوده که بر دوج کوین مبتنی است. آقای ماسک مدیر عامل تسلا است. رمز ارز دوج الون نوسانات قیمتی زیادی داشته است و بیشترین نوسانات قیمت ها مربوط به سال ۲۰۲۱ بوده است. اما برخی به رشد دوج الون مرشد معتقد هستند. اما همواره این سوال ها وجود دارد که قیمت دوج الون مارس تا کجا می تواند بالا رود. دوج الون مارس یک نوع ارز دیجیتال است. Dogelon mars , یک پروژه بوده که با استفاده از استاندارد توکن ساخته شده است و این ارز دیجیتال بر روی بلاکچین اتریوم تولید شد و به این معنی است که برای حفظ امنیت خود از بلاک چین اتریوم استفاده می کند. یکی از ویژگی  های این ارز دیجیتال همان tokenomics, است. در هنگام عرضه اولیه این ارز دیجیتال نصفی از عرضه اولیه آن به شخصی به نام ویتالیک بوترین داده شده بود و ۵۰ درصد دیگر آن در استخر نقدینگی وجود دارد.

Picture5

در سال ۲۲ آوریل ۲۰۲۱ بود که توکن مزبور از طریق İDO فهرست شد. همانطور که از نام آن پیداست، خالقان این پروژه امیدوار هستند که یک روز ارز بین کهکشانی تولید کنند، البته باید اشاره کنیم که هیچ برنامه ریزی برای آن انجام نشده است و هیچگونه برنامه ای وجود ندارد. ارز دیجیتال الون رشد زیادی داشته است و بیشترین علت رشد به علت جامعه سرمایه گذاران بوده است. البته باید اشاره کنیم که کمک گرفتن از پیام رسان های مانند تلگرام و توییتر از جمله استراتژی این پروژه برای جذب سرمایه  گذاران است و با استفاده از همین پیام رسان ها توانست تعداد زیادی افراد را ترغیب به سرمایه گذاری توکن هایش کند . بهترین جامعه سرمایه گذاری قوی یک پشتیبانی بسیار عالی برای ارز دیجیتال دوج الون معرفی شده است . خرید دوج الون مارس و خرید پولکادات از طرف کاربران ایرانی انجام می گیرد. 

پیش بینی ارز دیجیتال دوج الون مارس

ارز دیجیتال جدیدی به نام دوج الون توانسته است از ابتدای ورود به بازار ارز دیجیتال طرفداران و بحث های زیادی را به همراه داشته باشد. با اینکه این ارز تازه وارد توانسته است در بازار ارز دیجیتال جایگاهی برای خود باز کند اما بسیاری از صرافی ها هستند که این ارز را با توکن می فروشند. شاید با گفتن توکن الون چیزی که به ذهن شما می رسد شرکت تسلا است. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مدیرعامل شرکت تسلا آقای ماسک است چیزی که این وسط نیاز به پیش بینی دارد خرید دوج الون مارس است. اما باید بگوییم که در کمتر از یک ماه این ارز دیجیتال توانست رکورد بسیار خوبی داشته باشد و سرمایه گذاری زیادی را به سمت خود جذب کند. پشتوانه این ارز دیجیتال مبلغ زیادی یورو است که همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم نیمی از آن به ویتالیک بوترین به عنوان هدیه داده شد .

اما در مورد این ارز دیجیتال باید بگوییم که بنیانگذار آن مشخص نیست و این ارز در حقیقت یک تقلید از ارز دوج کوین است. البته موارد مبهم دیگری در مورد فرض دیجیتال دوج الون وجود دارد و این ادعا مشخص نیست که نیمی از این ارز به بنیانگذار اتریوم اهدا شده است چرا که ممکن است به عنوان شوخی مطرح شده باشد. در مورد پیش  بینی ارز دیجیتال دوج الون باید بگوییم که برای این ارز نیز مانند دیگر ارز ها تضمینی وجود ندارد و اما با این حال می  توان این انتظار را داشت که دوج الون به مسیر خود ادامه دهد و برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یک عرضه بسیار مناسب می باشد، ولی از آنجایی که پشتوانه آن علمی نیست نمی  توانیم برای بلند مدت برای آن آینده  ای پیش بینی کنیم  . شما با کیف پول من می توانید ارز های خود را ذخیره کنید. 

 

معرفی کامل دوج کوین

دوج کوین ، یک نوع ارز دیجیتالی است که ارزش چندین میلیاردی دارد و جزو ارزهای دیجیتال معروف به شمار می رود. در حقیقت دوج کوین صرفاً جهت خنده و شوخی ساخته شده بود اما امروزه به قدری پیشرفت کرده است که افراد بزرگی مانند ایلان ماسک از طرفداران و حمایت کنندگان آن هستند. ایلان ماسک از جمله افرادی می باشد که برای بهبود دوج کوین برنامه ریزی کرده است. از جمله ارزهای دیجیتالی که در بین کاربران ایرانی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است این ارز دیجیتال است. البته علاقه به خرید این ارز دیجیتال در بین کاربران خارجی نیز وجود دارد. همچنین در مورد محبوبیت دوج کوین می  توانیم به داشتن رتبه خوب در بازارهای ارز دیجیتال اشاره کرد. قیمت بسیار پایین ارز دیجیتال دوج باعث شهرت بیشتر آن در بین سرمایه گذاران شده است.

اما نمی  توان گفت تنها به دلیل داشتن رتبه خوب و قیمت مناسب است که مورد توجه کاربران و سرمایه گذاران قرار گرفته است چرا که بیشتر سرمایه گذاران یا کاربران به دلیل خود ارز دیجیتال دوج و هدف آن است که علاقه  مند به خرید آن هستند. از جمله ثروت اصلی ارز دیجیتال دوج که باعث شده است شخصی به نام ایلان ماسک از آن حمایت کند چیزی به نام جامعه خوب است که بسیاری از ارز های دیجیتال موجود در بازار ارزهای دیجیتال از آن بهره ای نبرده اند. اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال دوج را تعریف کنیم باید بگوییم که نام اختصاری آن DOGE بوده و و مانند دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین است اما تفاوت های بسیار زیادی با ارزهای دیجیتال دیگر دارد و از جمله تفاوت های آن می توان به هدف ساخت اشاره کرد. در سال ۲۰۱۳ وقتی برای اولین بار قیمت هر واحد بیت کوین افزایش پیدا کرد باعث شهرت این ارزهای دیجیتال در جهان شد و جهان نگاهی جدی به تمامی ارزهای دیجیتال پیدا کرد.

دلایل محبوبیت دوج کوین

دلایل محبوبیت دوج کوین

دوج کوین مانند هر ارز دیجیتال دیگری با مشکلات و چالش  های بسیار زیادی روبرو بوده است اما توانسته است جزو ارزهای دیجیتال معروف به شمار رود و حامیان بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. در میان کاربران اینترنتی کمتر کسی وجود دارد که ارز دیجیتال دوج را نشناسد. محبوبیت این ارز دیجیتال در همان سال ورود خود پدیدار شد و بسیاری از افراد درست یک ماه بعد از معرفی این ارز دیجیتال جزو طرفداران محبوب ارز دیجیتال دوج شدند. یک ماه بعد از معرفی وب سایت رسمی، این ارز دیجیتال با بیشتر از یک میلیون بازدید مواجه شد. شهرت و محبوبیت این ارز دیجیتال تا آن جایی رسیده است که بسیاری از طرفداران ارز دیجیتال، لوگو دوج کوین را بر روی وسایل شخصی خود چاپ کرده اند. از جمله دلایل محبوبیت این میم کوین می  توان به نام و لوگوی بامزه آن اشاره کرد.

در حقیقت لوگوی این ارز دیجیتال بسیار بامزه است و توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کند و یکی از کارشناسان طنز معتقد است که نام و لوگوی ارز دیجیتال باعث جذب افراد و کاربران به سمت آن شده است و به همین دلیل است که نام آن پول خودمانی می باشد. از دیگر دلایل محبوبیت یافتن این ارز دیجیتال می توان به عرضه آن درست در زمان مناسب اشاره کرد. در زمانی که قیمت بیت کوین روند نزولی داشت و بحث بر سر ممنوع بودن معامله کردن بیت کوین در کشوری مانند چین بالا گرفته بود در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و مورد توجه افراد سرمایه گذار قرار گرفت. دقیقاً در زمانی که بیت کوین ارزش خود را از دست داد قیمت این ارز دیجیتال چندین درصد رشد پیدا کرد. از طرف دیگر این ارز دیجیتال در پرداخت های کوچک و حمایت  های مالی نقش بسیار زیادی را بازی می کند. 

بلاک چین و نحوه استخراج دوج کوین

بلاک چین و نحوه استخراج دوج کوین

دوج کوین ، مانند همه ارزهای دیجیتال الگوریتم خاصی دارد و بر اساس همان الگوریتم کار می کند. وجود ماینر هایی که ارز دیجیتال دوج بر روی آن متکی است موجب تایید تراکنش ها می شوند و قدرت پردازش سخت افزارهای این ارز دیجیتال آنقدر بالا است که جلوی هرگونه تخلف و تقلب را می  گیرد. بعد از تایید شدن تراکنش ها توسط اعضای شبکه، آن تراکنش هایی که پذیرفته می شوند باید در یک محل به نام مم پول برای تایید شدن منتظر بمانند. برای درک بهتر استخراج این ارز دیجیتال بهتر است مثالی بزنیم. تصور کنید که مم پول یک ایستگاه اتوبوس می باشند و مسافرانش همان تراکنش ها هستند و باید منتظر اتوبوس بمانند تا با آمدن اتوبوس به مقصد اصلی برسند که همان تایید شدن تراکنش ها است. ماینرها همان رانندگان اتوبوس بوده که هدف آنها جذب مسافران است.

نقش اتوبوس  ها نیز بلاک است که در شبکه ارز دیجیتال وجود دارد. توجه داشته باشید که یک مسافر می تواند در چندین اتوبوس بنشیند اما این قوانین در دنیای واقعی وجود ندارد. می توانیم به طور واضح در مورد ارز دیجیتال بگوییم که یک تراکنش امکان انتخاب شدن از طرف چند ماینر یا استخراج کننده را دارد و می  تواند در بلاک هر یک از این ماینر ها قرار داشته باشد. مقصدی که مسافران در آن می  نشینند و منتظر حرکت اتوبوس هستند در حقیقت همان مقصد تایید شدن تراکنش ها است. بلاک چین در زبان ساده یک دفترچه  دیجیتالی می باشد که اطلاعات آن بین همه عرضه می شود ولی هیچ کس نمی تواند اقدام به انکار کردن صحت و راستی چیزی کند که بر روی بلاک چین وجود دارد چرا که همه افراد یک نسخه از همان چیزی که بر روی بلاک وجود دارد را دارند. 

نحوه خرید دوج کوین در ایران

خرید دوج کوین در ایران

اگر در ایران تمایل به خرید دوج کوین دارید بهترین روش برای خرید مراجعه کردن به سایت صرافی ارز دیجیتال است. کاربران ارز دیجیتال در داخل کشور از دو روش برای خرید ارز دیجیتال استفاده می کنند. اولین روش خرید مستقیم دوج با استفاده از کارت بانکی و پول ملی از سایت  های ایرانی است. دومین روش خرید تتر یا همان بیت کوین است. شما این کار را می توانید با استفاده از ریال از سایت های ایرانی انجام دهید و بعد از خرید بیت کوین باید آنها را به دوج کوین تبدیل کنید اما برای تبدیل آنها باید به صرافی های خارجی مانند کوکوین مراجعه کنید. برای پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال ایرانی می توانید عبارت خرید ارز دیجیتال دوج را در داخل گوگل سرچ کنید با این کار چندین صرافی ارز دیجیتال ایرانی در گوگل بالا می آورد که در آن امکان خرید خرید دوج الون مارس را با استفاده از ریال دارید.

اما در هنگام ورود به سایت صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید در داخل آن ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید این ارز دیجیتال به صورت مستقیم با استفاده از کارت بانکی کنید. اما توجه داشته باشید که در هنگام خرید با سایت های کلاهبردار مواجه نشوید. اما معمولاً وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل مشاهده می کنید معتبر هستند ولی ممکن است در کیفیت خدماتی که ارائه می دهند یا در قیمت با یکدیگر تفاوت داشته باشند مثلاً ممکن است صرافی ارز دیجیتال ایرانی وجود داشته باشد که نسبت به دیگر صرافی  ها نقدشوندگی بهتری داشته باشد یا ممکن است پشتیبانی بهتری داشته باشد. اما بهتر است فقط به گوگل اتکا نکرده و قبل از اینکه اقدام به خرید این ارز دیجیتال در صرافی ایرانی کنید نسبت به اعتبار آن اطمینان خاطر حاصل کنید.

همه چیز درباره دوج الون مارس

دوج الون مارس ، در حقیقت یک میم کوین بوده که بر دوج کوین مبتنی است. آقای ماسک مدیر عامل تسلا است. رمز ارز دوج الون نوسانات قیمتی زیادی داشته است و بیشترین نوسانات قیمت ها مربوط به سال ۲۰۲۱ بوده است. اما برخی به رشد دوج الون مرشد معتقد هستند. اما همواره این سوال ها وجود دارد که قیمت دوج الون مارس تا کجا می تواند بالا رود. دوج الون مارس یک نوع ارز دیجیتال است. Dogelon mars , یک پروژه بوده که با استفاده از استاندارد توکن ساخته شده است و این ارز دیجیتال بر روی بلاکچین اتریوم تولید شد و به این معنی است که برای حفظ امنیت خود از بلاک چین اتریوم استفاده می کند. یکی از ویژگی  های این ارز دیجیتال همان tokenomics, است. در هنگام عرضه اولیه این ارز دیجیتال نصفی از عرضه اولیه آن به شخصی به نام ویتالیک بوترین داده شده بود و ۵۰ درصد دیگر آن در استخر نقدینگی وجود دارد.

دوج الون مارس

در سال ۲۲ آوریل ۲۰۲۱ بود که توکن مزبور از طریق İDO فهرست شد. همانطور که از نام آن پیداست، خالقان این پروژه امیدوار هستند که یک روز ارز بین کهکشانی تولید کنند، البته باید اشاره کنیم که هیچ برنامه ریزی برای آن انجام نشده است و هیچگونه برنامه ای وجود ندارد. ارز دیجیتال الون رشد زیادی داشته است و بیشترین علت رشد به علت جامعه سرمایه گذاران بوده است. البته باید اشاره کنیم که کمک گرفتن از پیام رسان های مانند تلگرام و توییتر از جمله استراتژی این پروژه برای جذب سرمایه  گذاران است و با استفاده از همین پیام رسان ها توانست تعداد زیادی افراد را ترغیب به سرمایه گذاری توکن هایش کند . بهترین جامعه سرمایه گذاری قوی یک پشتیبانی بسیار عالی برای ارز دیجیتال دوج الون معرفی شده است . خرید دوج الون مارس و خرید پولکادات از طرف کاربران ایرانی انجام می گیرد. 

پیش بینی ارز دیجیتال دوج الون مارس

ارز دیجیتال جدیدی به نام دوج الون توانسته است از ابتدای ورود به بازار ارز دیجیتال طرفداران و بحث های زیادی را به همراه داشته باشد. با اینکه این ارز تازه وارد توانسته است در بازار ارز دیجیتال جایگاهی برای خود باز کند اما بسیاری از صرافی ها هستند که این ارز را با توکن می فروشند. شاید با گفتن توکن الون چیزی که به ذهن شما می رسد شرکت تسلا است. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مدیرعامل شرکت تسلا آقای ماسک است چیزی که این وسط نیاز به پیش بینی دارد خرید دوج الون مارس است. اما باید بگوییم که در کمتر از یک ماه این ارز دیجیتال توانست رکورد بسیار خوبی داشته باشد و سرمایه گذاری زیادی را به سمت خود جذب کند. پشتوانه این ارز دیجیتال مبلغ زیادی یورو است که همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم نیمی از آن به ویتالیک بوترین به عنوان هدیه داده شد .

اما در مورد این ارز دیجیتال باید بگوییم که بنیانگذار آن مشخص نیست و این ارز در حقیقت یک تقلید از ارز دوج کوین است. البته موارد مبهم دیگری در مورد فرض دیجیتال دوج الون وجود دارد و این ادعا مشخص نیست که نیمی از این ارز به بنیانگذار اتریوم اهدا شده است چرا که ممکن است به عنوان شوخی مطرح شده باشد. در مورد پیش  بینی ارز دیجیتال دوج الون باید بگوییم که برای این ارز نیز مانند دیگر ارز ها تضمینی وجود ندارد و اما با این حال می  توان این انتظار را داشت که دوج الون به مسیر خود ادامه دهد و برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یک عرضه بسیار مناسب می باشد، ولی از آنجایی که پشتوانه آن علمی نیست نمی  توانیم برای بلند مدت برای آن آینده  ای پیش بینی کنیم  . شما با کیف پول من می توانید ارز های خود را ذخیره کنید. 

 

معرفی کامل دوج کوین

دوج کوین ، یک نوع ارز دیجیتالی است که ارزش چندین میلیاردی دارد و جزو ارزهای دیجیتال معروف به شمار می رود. در حقیقت دوج کوین صرفاً جهت خنده و شوخی ساخته شده بود اما امروزه به قدری پیشرفت کرده است که افراد بزرگی مانند ایلان ماسک از طرفداران و حمایت کنندگان آن هستند. ایلان ماسک از جمله افرادی می باشد که برای بهبود دوج کوین برنامه ریزی کرده است. از جمله ارزهای دیجیتالی که در بین کاربران ایرانی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است این ارز دیجیتال است. البته علاقه به خرید این ارز دیجیتال در بین کاربران خارجی نیز وجود دارد. همچنین در مورد محبوبیت دوج کوین می  توانیم به داشتن رتبه خوب در بازارهای ارز دیجیتال اشاره کرد. قیمت بسیار پایین ارز دیجیتال دوج باعث شهرت بیشتر آن در بین سرمایه گذاران شده است.

اما نمی  توان گفت تنها به دلیل داشتن رتبه خوب و قیمت مناسب است که مورد توجه کاربران و سرمایه گذاران قرار گرفته است چرا که بیشتر سرمایه گذاران یا کاربران به دلیل خود ارز دیجیتال دوج و هدف آن است که علاقه  مند به خرید آن هستند. از جمله ثروت اصلی ارز دیجیتال دوج که باعث شده است شخصی به نام ایلان ماسک از آن حمایت کند چیزی به نام جامعه خوب است که بسیاری از ارز های دیجیتال موجود در بازار ارزهای دیجیتال از آن بهره ای نبرده اند. اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال دوج را تعریف کنیم باید بگوییم که نام اختصاری آن DOGE بوده و و مانند دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین است اما تفاوت های بسیار زیادی با ارزهای دیجیتال دیگر دارد و از جمله تفاوت های آن می توان به هدف ساخت اشاره کرد. در سال ۲۰۱۳ وقتی برای اولین بار قیمت هر واحد بیت کوین افزایش پیدا کرد باعث شهرت این ارزهای دیجیتال در جهان شد و جهان نگاهی جدی به تمامی ارزهای دیجیتال پیدا کرد.

دلایل محبوبیت دوج کوین

دلایل محبوبیت دوج کوین

دوج کوین مانند هر ارز دیجیتال دیگری با مشکلات و چالش  های بسیار زیادی روبرو بوده است اما توانسته است جزو ارزهای دیجیتال معروف به شمار رود و حامیان بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. در میان کاربران اینترنتی کمتر کسی وجود دارد که ارز دیجیتال دوج را نشناسد. محبوبیت این ارز دیجیتال در همان سال ورود خود پدیدار شد و بسیاری از افراد درست یک ماه بعد از معرفی این ارز دیجیتال جزو طرفداران محبوب ارز دیجیتال دوج شدند. یک ماه بعد از معرفی وب سایت رسمی، این ارز دیجیتال با بیشتر از یک میلیون بازدید مواجه شد. شهرت و محبوبیت این ارز دیجیتال تا آن جایی رسیده است که بسیاری از طرفداران ارز دیجیتال، لوگو دوج کوین را بر روی وسایل شخصی خود چاپ کرده اند. از جمله دلایل محبوبیت این میم کوین می  توان به نام و لوگوی بامزه آن اشاره کرد.

در حقیقت لوگوی این ارز دیجیتال بسیار بامزه است و توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کند و یکی از کارشناسان طنز معتقد است که نام و لوگوی ارز دیجیتال باعث جذب افراد و کاربران به سمت آن شده است و به همین دلیل است که نام آن پول خودمانی می باشد. از دیگر دلایل محبوبیت یافتن این ارز دیجیتال می توان به عرضه آن درست در زمان مناسب اشاره کرد. در زمانی که قیمت بیت کوین روند نزولی داشت و بحث بر سر ممنوع بودن معامله کردن بیت کوین در کشوری مانند چین بالا گرفته بود در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و مورد توجه افراد سرمایه گذار قرار گرفت. دقیقاً در زمانی که بیت کوین ارزش خود را از دست داد قیمت این ارز دیجیتال چندین درصد رشد پیدا کرد. از طرف دیگر این ارز دیجیتال در پرداخت های کوچک و حمایت  های مالی نقش بسیار زیادی را بازی می کند. 

بلاک چین و نحوه استخراج دوج کوین

بلاک چین و نحوه استخراج دوج کوین

دوج کوین ، مانند همه ارزهای دیجیتال الگوریتم خاصی دارد و بر اساس همان الگوریتم کار می کند. وجود ماینر هایی که ارز دیجیتال دوج بر روی آن متکی است موجب تایید تراکنش ها می شوند و قدرت پردازش سخت افزارهای این ارز دیجیتال آنقدر بالا است که جلوی هرگونه تخلف و تقلب را می  گیرد. بعد از تایید شدن تراکنش ها توسط اعضای شبکه، آن تراکنش هایی که پذیرفته می شوند باید در یک محل به نام مم پول برای تایید شدن منتظر بمانند. برای درک بهتر استخراج این ارز دیجیتال بهتر است مثالی بزنیم. تصور کنید که مم پول یک ایستگاه اتوبوس می باشند و مسافرانش همان تراکنش ها هستند و باید منتظر اتوبوس بمانند تا با آمدن اتوبوس به مقصد اصلی برسند که همان تایید شدن تراکنش ها است. ماینرها همان رانندگان اتوبوس بوده که هدف آنها جذب مسافران است.

نقش اتوبوس  ها نیز بلاک است که در شبکه ارز دیجیتال وجود دارد. توجه داشته باشید که یک مسافر می تواند در چندین اتوبوس بنشیند اما این قوانین در دنیای واقعی وجود ندارد. می توانیم به طور واضح در مورد ارز دیجیتال بگوییم که یک تراکنش امکان انتخاب شدن از طرف چند ماینر یا استخراج کننده را دارد و می  تواند در بلاک هر یک از این ماینر ها قرار داشته باشد. مقصدی که مسافران در آن می  نشینند و منتظر حرکت اتوبوس هستند در حقیقت همان مقصد تایید شدن تراکنش ها است. بلاک چین در زبان ساده یک دفترچه  دیجیتالی می باشد که اطلاعات آن بین همه عرضه می شود ولی هیچ کس نمی تواند اقدام به انکار کردن صحت و راستی چیزی کند که بر روی بلاک چین وجود دارد چرا که همه افراد یک نسخه از همان چیزی که بر روی بلاک وجود دارد را دارند. 

نحوه خرید دوج کوین در ایران

خرید دوج کوین در ایران

اگر در ایران تمایل به خرید دوج کوین دارید بهترین روش برای خرید مراجعه کردن به سایت صرافی ارز دیجیتال است. کاربران ارز دیجیتال در داخل کشور از دو روش برای خرید ارز دیجیتال استفاده می کنند. اولین روش خرید مستقیم دوج با استفاده از کارت بانکی و پول ملی از سایت  های ایرانی است. دومین روش خرید تتر یا همان بیت کوین است. شما این کار را می توانید با استفاده از ریال از سایت های ایرانی انجام دهید و بعد از خرید بیت کوین باید آنها را به دوج کوین تبدیل کنید اما برای تبدیل آنها باید به صرافی های خارجی مانند کوکوین مراجعه کنید. برای پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال ایرانی می توانید عبارت خرید ارز دیجیتال دوج را در داخل گوگل سرچ کنید با این کار چندین صرافی ارز دیجیتال ایرانی در گوگل بالا می آورد که در آن امکان خرید خرید دوج الون مارس را با استفاده از ریال دارید.

اما در هنگام ورود به سایت صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید در داخل آن ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید این ارز دیجیتال به صورت مستقیم با استفاده از کارت بانکی کنید. اما توجه داشته باشید که در هنگام خرید با سایت های کلاهبردار مواجه نشوید. اما معمولاً وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل مشاهده می کنید معتبر هستند ولی ممکن است در کیفیت خدماتی که ارائه می دهند یا در قیمت با یکدیگر تفاوت داشته باشند مثلاً ممکن است صرافی ارز دیجیتال ایرانی وجود داشته باشد که نسبت به دیگر صرافی  ها نقدشوندگی بهتری داشته باشد یا ممکن است پشتیبانی بهتری داشته باشد. اما بهتر است فقط به گوگل اتکا نکرده و قبل از اینکه اقدام به خرید این ارز دیجیتال در صرافی ایرانی کنید نسبت به اعتبار آن اطمینان خاطر حاصل کنید.

همه چیز درباره دوج الون مارس

دوج الون مارس ، در حقیقت یک میم کوین بوده که بر دوج کوین مبتنی است. آقای ماسک مدیر عامل تسلا است. رمز ارز دوج الون نوسانات قیمتی زیادی داشته است و بیشترین نوسانات قیمت ها مربوط به سال ۲۰۲۱ بوده است. اما برخی به رشد دوج الون مرشد معتقد هستند. اما همواره این سوال ها وجود دارد که قیمت دوج الون مارس تا کجا می تواند بالا رود. دوج الون مارس یک نوع ارز دیجیتال است. Dogelon mars , یک پروژه بوده که با استفاده از استاندارد توکن ساخته شده است و این ارز دیجیتال بر روی بلاکچین اتریوم تولید شد و به این معنی است که برای حفظ امنیت خود از بلاک چین اتریوم استفاده می کند. یکی از ویژگی  های این ارز دیجیتال همان tokenomics, است. در هنگام عرضه اولیه این ارز دیجیتال نصفی از عرضه اولیه آن به شخصی به نام ویتالیک بوترین داده شده بود و ۵۰ درصد دیگر آن در استخر نقدینگی وجود دارد.

دوج الون مارس

در سال ۲۲ آوریل ۲۰۲۱ بود که توکن مزبور از طریق İDO فهرست شد. همانطور که از نام آن پیداست، خالقان این پروژه امیدوار هستند که یک روز ارز بین کهکشانی تولید کنند، البته باید اشاره کنیم که هیچ برنامه ریزی برای آن انجام نشده است و هیچگونه برنامه ای وجود ندارد. ارز دیجیتال الون رشد زیادی داشته است و بیشترین علت رشد به علت جامعه سرمایه گذاران بوده است. البته باید اشاره کنیم که کمک گرفتن از پیام رسان های مانند تلگرام و توییتر از جمله استراتژی این پروژه برای جذب سرمایه  گذاران است و با استفاده از همین پیام رسان ها توانست تعداد زیادی افراد را ترغیب به سرمایه گذاری توکن هایش کند . بهترین جامعه سرمایه گذاری قوی یک پشتیبانی بسیار عالی برای ارز دیجیتال دوج الون معرفی شده است . خرید دوج الون مارس و خرید پولکادات از طرف کاربران ایرانی انجام می گیرد. 

پیش بینی ارز دیجیتال دوج الون مارس

ارز دیجیتال جدیدی به نام دوج الون توانسته است از ابتدای ورود به بازار ارز دیجیتال طرفداران و بحث های زیادی را به همراه داشته باشد. با اینکه این ارز تازه وارد توانسته است در بازار ارز دیجیتال جایگاهی برای خود باز کند اما بسیاری از صرافی ها هستند که این ارز را با توکن می فروشند. شاید با گفتن توکن الون چیزی که به ذهن شما می رسد شرکت تسلا است. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مدیرعامل شرکت تسلا آقای ماسک است چیزی که این وسط نیاز به پیش بینی دارد خرید دوج الون مارس است. اما باید بگوییم که در کمتر از یک ماه این ارز دیجیتال توانست رکورد بسیار خوبی داشته باشد و سرمایه گذاری زیادی را به سمت خود جذب کند. پشتوانه این ارز دیجیتال مبلغ زیادی یورو است که همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم نیمی از آن به ویتالیک بوترین به عنوان هدیه داده شد .

اما در مورد این ارز دیجیتال باید بگوییم که بنیانگذار آن مشخص نیست و این ارز در حقیقت یک تقلید از ارز دوج کوین است. البته موارد مبهم دیگری در مورد فرض دیجیتال دوج الون وجود دارد و این ادعا مشخص نیست که نیمی از این ارز به بنیانگذار اتریوم اهدا شده است چرا که ممکن است به عنوان شوخی مطرح شده باشد. در مورد پیش  بینی ارز دیجیتال دوج الون باید بگوییم که برای این ارز نیز مانند دیگر ارز ها تضمینی وجود ندارد و اما با این حال می  توان این انتظار را داشت که دوج الون به مسیر خود ادامه دهد و برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یک عرضه بسیار مناسب می باشد، ولی از آنجایی که پشتوانه آن علمی نیست نمی  توانیم برای بلند مدت برای آن آینده  ای پیش بینی کنیم  . شما با کیف پول من می توانید ارز های خود را ذخیره کنید. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.