| کد خبر: 239336 |

کارتخوان‌های بدون پرونده مالیاتی قطع می‌شوند

تاکنون به لحاظ ارزشی حدود ۷۰ درصد کارتخوان‌ها تعیین تکلیف شده است که پیش بینی می‌کنم تا پایان سال کارتخوانی بدون تعیین تکلیف نداشته باشیم.

تین نیوز

تاکنون به لحاظ ارزشی حدود ۷۰ درصد کارتخوان‌ها تعیین تکلیف شده است که پیش بینی می‌کنم تا پایان سال کارتخوانی بدون تعیین تکلیف نداشته باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، آقای صالح آبادی در استودیو نگاه یک شبکه اول سیما درباره کارتخوان ها گفت: بانک مرکزی با سازمان امور مالیاتی کاملاً هماهنگ است و طبق برنامه ریزی افرادی که کارتخوان در اختیار دارند حتماً بایستی پرونده مالیاتی و کد شناسایی مالیاتی داشته باشند اگر پرونده مالیاتی خودشان را تکمیل نکنند با هشداری که به آنها داده شده قطعاً کارتخوان هایشان قطع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون به لحاظ ارزشی حدود ۷۰ درصد کارتخوان‌ها تعیین تکلیف شده است که پیش بینی می‌کنم تا پایان سال کارتخوانی بدون تعیین تکلیف نداشته باشیم البته قانون سامانه پایانه‌های فروشگاهی هم این الزام را برای ما و سازمان امور مالیاتی دارد که حتماً بایستی ساماندهی شوند که در راستای شفافیت در اقتصاد بسیار مهم است.

بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی در کشور داریم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی در کشور داریم، ولی ادغام بانک‌های نظامی که اتفاق افتاد شعب مازادی وجود دارد که تعیین تکلیف خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.