| کد خبر: 218836 |

◄ آزمایشگاه‌های مجهز باعث توسعه بخش کشاورزی و دامپروری می‌شوند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: آزمایشگاه‌های مجهز به عنوان ابزاری ضروری برای توسعه بخش اقتصادی باعث می‌شوند تا سلامت زنجیره تولید در بخش کشاورزی و دامپروری کشور تضمین شود.

تین نیوز

فاطمه خمسه روز یکشنبه در بازدید از آزمایشگاه تخصصی پیرایه زیست واقع در شهرستان البرز افزود: وجود آرمایشگاه‌های تخصصی و مجهز یکی از ملزومات دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی است.

وی با بیان اینکه تولیدات بخش کشاورزی و دامپروری برای صادرات به تضمین سلامت نیاز دارند، اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف اقتصادی در این نوع تولیدات باید آزمایشگاه‌های تخصصی در کنار تولیدکنندگان قرار گیرند.

خمسه اضافه کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که باید تولیدات خود را متناسب با استانداردهای جهانی روانه بازار کنند که لازمه تحقق این موضوع توجه به آزمایشگاه‌های تخصصی و مجهز است.

این مسؤول بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی همواره به دنبال این بوده تا از ظرفیت این مراکز علمی و تخصصی برای پیشبرد اهداف تولیدی خود استفاده کند که این امکان خوشبختانه در استان قزوین فراهم است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: لزوم توجه بخش‌های خصوصی و اتاق بازرگانی به این آزمایشگاه‌ها از دیگر مواردی است که باید در دستور کار باشد.

مهرزاد محمودی راد مدیر این آزمایشگاه نیز اظهار داشت: درحال حاضر این آزمایشگاه به عنوان یک مرکز مورد معتمد از سوی وزارت جهاد کشاورزی حوزه‌های زیست محیطی، آب، خاک و صنایع غذایی فعالیت دارد که می‌تواند مورد توجه تولیدکنندگان باشد. 

آزمایشگاه‌ پیرایه زیست اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آزمایش در حوزه صنایع غذایی، آب و خاک است که سال 91 در مساحتی به متراژ یک هزار متر مربع از سوی وزیر جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.