| کد خبر: 197116 |

مصرف بنزین در استان زنجان ۹ درصد افزایش یافت

مصرف بنزین در این استان طی شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافت.

تین نیوز

 رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در این استان طی شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی برجی علت افزایش مصرف بنزین در استان را افزایش ترددهای جاده ای عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۳۰ میلیون لیتر بنزین طی شش ماهه اول سال جاری در استان توزیع شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹/۲ درصدی داشته است.

وی از همشهریان خواست در مصرف این فرآورده یارانه ای صرفه جویی کنند و یادآورشد: ایران در تولید بنزین به خودکفایی کامل رسیده است و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با آمادگی کامل در برنامه ریزی و تأمین و توزیع بنزین مورد نیاز استان در سطح جایگاه ها اهتمام لازم را دارد.

مسئول بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان همچنین به تسویه حساب سیستمی با فروشندگان فرآوده های نفتی روستایی استان اشاره کرد و گفت: توزیع کلیه فراورده های نفتی از طریق سامانه های سیستمی انجام می شود.

مهدی مظفر خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروشندگان روستایی فرآورده های نفتی موظفند معادل سوخت دریافتی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، نسبت به ابطال کالابرگ نفت سفید و حواله نفت‌گاز اقدام کنند و هر گونه کسری در این زمینه منجر به تعیین غرامت سنگین برای آنان می شود.

وی با تاکید بر این‌که با استفاده از استعلام کد ملی سهمیه بگیران، میزان سوخت برگشتی هر فرد قابل رصد و کنترل است، از شهروندان خواست، هر گونه شکایت خود از میزان سهمیه دریافتی را به واحد بازرسی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان به شماره تماس ۳۳۳۳۸۵۶۴ اعلام کنند تا پس از کنترل سهمیه برگشتی سیستمی نسبت به برخورد با تخلفات احتمالی در این زمینه اقدام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.