| کد خبر: 194409 |

کشف محموله ۱۷ میلیاردی ماینر و تلفن همراه قاچاق

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس از کشف یک محموله قاچاق انواع تلفن همراه و قطعات یدکی خودرو خبر داد که به وسیله یک شناور آبی وارد آب های استحفاظی شهرستان هندیجان شده بود.

تین نیوز

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس از کشف یک محموله قاچاق انواع تلفن همراه و قطعات یدکی خودرو خبر داد که به وسیله یک شناور آبی وارد آب های استحفاظی شهرستان هندیجان شده بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محموله این شناور روز گذشته با رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیز هوشیاری نیروهای دریابانی کشف شد، اظهارداشت: این شناور قصد داشت از طریق مبادی غیر قانونی محوله خود به ارزش 177 میلیارد و 808 میلیون ریال را وارد کشور کند.

وی  با اشاره به اطلاعات اعلام شده توسط  فرماندار هندیجان گفت مبدا این کالاها برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، گفت: در این خصوص شناور مذکور توقیف و صاحبان آن به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

امیر خجسته افزود با مذاکره ای که با رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان هندیجان  داشتم با تاکید بر مبارزه قاطعانه با قاچاق سازمان یافته ، یادآور شدم که تحقیقات تکمیلی برای دستگیری عوامل مرتبط با این محموله در جریان قرارگیردو جزییات بیشتر آن را متعاقبا اطلاع دهند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت طبق اطلاعات واصله و جزئیات اعلام شده توسط فرماندار این شهرستان بیشترین تعداد کالاهای کشف شده در این محموله را گوشی تلفن همراه عنوان کرد و افزود: 2 هزار و 689 دستگاه انواع تلفن همراه و تبلت، 830 باطری گوشی و 510 شارژر نیز در این محموله کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در جریان کشف این محموله نیز 145 دستگاه مبدل ارز دیجی تال و 588 دستگاه پاور ماینینگ نیز ضبط و در اختیار مراجع ذیصلاح قرارگرفته است

بر اساس این گزارش، در سال جاری ده‌ها محمولۀ کالای قاچاق و سوخت در مناطق ساحلی و آب‌های شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.