| کد خبر: 193521 |

نرخ تورم به عددی افسانه‌ای رسیده است

تاجگردون نرخ تورم را عددی افسانه ای مطرح کرد.

تین نیوز

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وضعیت اقتصادی کشور و بالا بودن نرخ تورم همراه با رکود و بیکاری بالا و شکننده به جز با عشق به میهن و دین و انقلاب قابل تحمیل نیست.

به گزارش تینم نیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا تاجگردون در نطق میان‌دستور مجلس، گفت: بیش از آنچه که در تصورمان است بار سختی‌ها بر دوش خانواده‌ها و مستضعفان سنگینی می‌کند و اگر دعای پدران و مادران شهید و جانباز نبود، تحمل این بار امکان‌پذیر نبود. امیدوارم در پی این روزها روشنایی پرفروغی باشد که تلخی‌های این دوران را به فراموشی بسپرد.

وی متذکر شد: به واسطه مقاومت و ایستادگی مردم، دشمنی‌ها فزون شد و بی‌تعارف شرق و غرب هر یک نقشه‌ای برای این وضعیت ایران کشیدند. غرب زورگو تمام توان خود را بسیج کرد تا ملت ایران را به زانو کشانده و دیگران هم چشم طمع به منابع غنی ایران دوخته و امیدی دیگر بر این وضعیت دارند تا منافع خود را حداکثری کنند. غرب بداند هر چه ما نزدیکتر شود، ملت ایران برای ایستادگی و مقاومت راسخ‌تر می‌شوند و فرزندان این مرز و بوم مصمم‌تر از گذشته بر مقاومت در حفاظت از ارزش‌های انقلاب خواهند ایستاد. اکنون که به فرموده رهبر عزیزمان قرار بر برداشتن گام دوم به همت جوانان عزیزمان است باید بدانیم دشمنی غرب کم نمی‌شود بلکه شدت دشمنی ها بیشتر می‌شود.

نماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به نگرانی‌های مردم گفت: مردم از ما نگرانند، این نگرانی چپ و راست و اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد. مردم می‌گویند هر چه خواستیم در اختیارتان گذاشتیم و هر نوع حمایتی خواستید به شما دادیم. دولت، مجلس و قوه قضاییه و مردم همه در یک کشتی نشسته‌ایم و متاسفانه هر کسی میخی بر کف این کشتی کوبیده تا موقعیت خود را مستحکم کند و ندانسته  جامعه را به غرقین می‌کشانند.

باید دقت کنیم تا گام‌های یکایک ما این نگرانی جامعه از ما به تنفر تبدیل شود. تنفر مردم از ما یعنی عبور از هر آنچه که ساختیم و امام و رهبری از ما می‌خواستند و می‌خواهند. اداره جامعه همراه با تنفر مردم به پشیزی نمی‌ارزد. حکومت اسلامی، حکومت دینی بر مبنای رضایت مردم است هر چند که این روزها عده‌ای از خواص رضایت خواص را بر رضایت مردم ترجیح می‌دهند اما هر آنچه که داریم از مردم است و باید بر عهدمان با آنان بمانیم.

وی با اعتقاد بر این که طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب رقابت‌های نادرست «آتش خرمن انقلاب»  شده است گفت: گویی این کلام این روزها بیشتر ملموس است اما غافل از این‌که آسیاب به نوبت است.

وی ادامه داد: یک روز شعار هسته‌ای حق مسلم ماست، ورد زبان همه ما بود و بعد برجام را به تصویب می‌رسانیم و به بهانه برجام به گروهی تاخته می‌شود و گروهی دیگر آن را افتخار می‌دانیم، چند صباحی نگذشت که برگه برجام که کف مطالبات ما از غرب بود توسط دشمن دیرینه ایران پاره شد و به دست خود ما کف خواسته‌های‌مان به سقف مطالبات‌مان یعنی بازگشت آمریکا به پذیرش برجام تبدیل می‌شود، تحریم جدی می‌شود، برجام فراموش می‌شود، تورم لجام گسیخته بر گرده مردم سوار می‌شود و به ناگاه همه دزد می‌شویم و دزدی هم چپ و راست نمی‌شناسد، هر کس تلاش می‌کند دولتِ رقیبش را دزدتر نشان دهد و دولت خود را منزه‌تر نشان دهد.

نماینده مردم گچساران در مجلس هم‌چنین با بیان این‌که مردم از عملکردها و سیاه‌نمایی‌ها گیج و جوانان مبهوت شده‌اند در عین حال گفت: همیشه راه بازگشت است. دشمنان انقلاب بدانند تا نفس گرم و مسیحایی امام و رهبری و خون شهیدان و فرزندان انقلاب وجود دارد، انتخاب این مردم، غرب نیست.

وی تاکید کرد: با توکل به خداوند متعادل چهل ساله دوم را با قدم‌های راسخ جوانان انقلابی و فکور طی خواهیم کرد. شرط این راه ماندن همه و با هم بودن، کنار مردم بودن و با آنان بودن است نه اینکه جامعه را به دو قطب تقسیم کنیم. صندوقهای رای که هر یک میخ استحکام انقلاب است، چپ و راست نمی‌شناسد. امروز وقت اختلاف و ایجاد نگرانی برای مردم نیست. دیگران آمدند و رفتند و ما هم بخواهیم و نخواهیم، می‌رویم چه بهتر که نیک‌نامی بر ذهن مردم چیره شود. امیدوارم همه با هم به مسیر انقلاب و مردم برگردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.